Mauro Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Plutselig så fikk jeg lyst på Fanta Exotic igjen, men så ble jeg i tvil om de fortsatt selger den i Norge :o Er det noen som vet om de fortsatt gjør det ? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg så det i en Spar butikkene her i Brumunddal i dag så med mindre den var veldig gammel så selges det nok fortsatt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det selges så vidt jeg vet fortsatt. Og den er god. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Oh ja! Ta tar jeg en tur ut etterpå for å sjekke... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Savner Fanta Shokata jeg... mange som syntes den smakte såpe, men jeg synes den var forfriskende på sommeren.. Shokata http://www.koff.fi/en/products/soft_drinks/fanta.html Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Savner pepsi twist jeg, nesten ingen butikker som selger det lenger.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Fanta Shokata var helt avsindig god. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Solo pasjonsfrukt.. Savner den Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Åjada, Fanta Exotic lever i beste velgående. Er vel en av de mange "nybrusene" som har klart seg aller best. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Pepsi twist? Holder de på enda? Så de sist på Spar i jul..Har den blitt totalt bytta ut med pepsi lemon? Endret 13. april 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har ikke sett Pepsi Twist på leeenge. Og Vanilla Coke da. Men hørte noe om at den skulle komme tilbake. Stemmer det? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Fanta Shokata var helt avsindig god. Den kommer tilbake mot sommer'n I følge mannen i slemmestad sin egene brusbutikk, er det en sommerbrus, som kun skal selges på sommer'n. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Åh, sweet! Synd at de ikke kommer med en light-versjon, men men.. jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Savner pepsi twist jeg, nesten ingen butikker som selger det lenger.. Savner Pepsi Twist Light jeg... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Fanta Exotic kom som et prøveprodukt! Men den solgte så bra at de fortsatte og selge den!! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Alle nye produkter innen sånt kommer jo som "prøveprodukt" eller "limited edition"... Men slutter de å selge noen av dem? Nei. Nesten ikke i alle fall.. Det er et salgstriks. Vedder på at det aldri har vært planer om å kutte ut en av de nye grandiosaene, hvis ikke den ene hadde fått 1% av stemmene, elns. Edit: Fanta Exotic er ikke god.. Besk og tynn. Shokata, derimot, var god Endret 13. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg savner Solo Melon og Sitron, den er bare best... Men on-topic.. Jeg har faktisk ikke sett Fanta Exotic i butikkene i det siste Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Vedder på at det aldri har vært planer om å kutte ut en av de nye grandiosaene, hvis ikke den ene hadde fått 1% av stemmene, elns. Nå er det faktisk planer om et nytt pizzavalg iløpet av Mai eller noe slikt. Har en "venninne"...eller, nei, jeg vil ikke kalle henne det. Hun er bare en jeg er med fordi jeg må. Uansett, tilbake til poenget, hun har vært med og spilt inn reklamefilm for Grandiosa visstnok, og det er da fordi det skal komme et nytt pizzavalg - som denne gangen visstnok skal gjelde. Nå er jeg nå ikke helt sikker på om det kommer til å ha noen innvirkning denne gangen heller, siden de tjener bra med penger på dustete folk som bruker penger på å stemme. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Fanta Shokata var helt avsindig god. Så absolutt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå