rvenes Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Leste dette; http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/dd20020705...20_pcs_31602197 Og lurer på, forsvinner viruset da? finnes vel forskjellige versjoner av det også da men. Klez-ormen herper maskinen din 6. juli Av Per Chr. Klingenberg Stokke Publisert 05.07.2002 15:57 Trondheim (05.07.2002) - I dag er siste frist for å skaffe antivirus og rense maskinen din. Har du Klez-viruset, vil den slette alle filer på maskinen din og nettverket den står på. Klez-viruset vil forsøke å kjøre sin destruktive kode lørdag den sjette juli. Det vil da overskrive alle filer på alle disker som en Klez-infisert datamaskin har tilgang til, opplyser en rekke antivirusselskaper. Derfor bør du, om du ikke allerede har gjort det, sjekke alle maskiner ved hjelp av et antivirus-program, eller søk spesielt etter Klez ved å laste ned Klez-fiksen fra Normans nettsted, Panda Software eller F-Secure, som var de første selskapene som sendte ut pressemeldinger om saken. Ifølge sistnevnte selskap vil Klez prøve å overskrive alle txt, htm, html, wab, doc, xls, jpg, cpp, c, pas, mpg, mpeg, bak og MP3-filer du har på maskinene dine, og gjøre dem ubrukelige. Sløve surfere uten riktige ryggmargsreflekser eller allmen virus-kunnskap har sørget for å gjøre Klez til den mestspredende dritt-koden på nettet i år. Det er bare én ting å si, og det er "skjerpings Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Cornel Nei ikke på min pc,har alldri hatt virus på min pc siden eg begynte å bruke pc,har alltid brukt norton antivirus. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå