_noj_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hei Folkens. Jeg har en AMD 64 939 socket, og jeg kjøpte meg en CPU kjøler, ville ikke kjøre BOXED vifta/kjøler, da jeg hørte at den bråket litt mye. Det jeg lurer på er: Vifta/kjøler veier 448 gram, er dete for tungt til å fraktes fastmontert, eller må jeg ta av kjøler før maskinen blir fraktet. Har hørt at det ikke er bra å frakte maskinene med kjøler på hvis den er for tung. Og hvor ligger grensen for for tung vifte til å fraktes fastmontert. Takker for svar Lenke til kommentar
zits Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hvis du tror vifta er for tung så legg den ned så HK ligger vannrett, da burde det gå greit. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg har en cpu kjøler som veier over 900g og har fraktet denne fastmontert med kabinettet oppreist mange ganger. ofte på humpete veier. har aldri skjedd noe med hk mitt.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg har en cpu kjøler som veier over 900g og har fraktet denne fastmontert med kabinettet oppreist mange ganger. ofte på humpete veier. har aldri skjedd noe med hk mitt.. Er den festet med clips eller skruer ? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 festet med skruer. det er en sånn en. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Man må jo også tenke seg hvor høy den er, hvor lengre ut den stikker ut jo mer moment får du når du bærer, kjører pc'en! Men legg den vannrett! Bedre å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
_noj_ Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Den er festet med klips. Men kommer til å frakte den liggende. Takker for svar og tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå