ivara Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Skal oppgradere diskene i etpar bærbare og lurer i den anledning på hvilke disker som dere har best erfaring med hva gjelder holdbarhet osv? Og hvilke man bør ligge unna... Har kikket litt på tidligere innlegg ang disker men de handler mest om ytelse og støy. Ser etter noe i str. 60-100GB (helst 80 eller større), 5400 rpm er nok siden ytelsen ikke er spes. kritisk. Forstår det sånn at Hitachi E7K60 serien er lagd for å tåle mer enn de andre - stemmer det? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Skal oppgradere diskene i etpar bærbare og lurer i den anledning på hvilke disker som dere har best erfaring med hva gjelder holdbarhet osv? Og hvilke man bør ligge unna... Har kikket litt på tidligere innlegg ang disker men de handler mest om ytelse og støy. Ser etter noe i str. 60-100GB (helst 80 eller større), 5400 rpm er nok siden ytelsen ikke er spes. kritisk. Forstår det sånn at Hitachi E7K60 serien er lagd for å tåle mer enn de andre - stemmer det? Hitachi E7K60 er ikke lagd for å være i bærbar pcer i det hele tatt, men Hitachi 7K60, derimot, er det. Men vet ikke om dem er spesielt laga for å tåle mer enn andre. Hitachi 7K60 er helt klart den raskeste disken, men mange sier den bråker for mye. Det beste valger er da enten en 80gb 5400rpm eller 100gb 5400rpm Vet ikke hva som er "best" av Seagate og Hitachi av 100/80gb-diskene. Lenke til kommentar
ivara Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Takker for svar, tror jeg holder meg unna Samsung her, mine erfaringer samsvarer med det jeg leser på forumet. Behagelig støynivå, ikke den beste på ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå