Mr-Smith Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har et problem med at pcn låser seg, hver gang så kommer det et slags sjakkmønster i alle mulige farger på skjemen og alt låser seg, dette kan skje mens jeg surfer, spiller eller bare sitter å hører på musikk........ Noen som vet hva det kan vær? Lenke til kommentar
druid Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 1. har du skjekket PCen for virus 2. Har du prøvd å bytte skjermkort 3. reinstallert windows (hvis det er det du kjører) 4. prøv og klokke ned litt på PCen, du kan ha klokka den litt formye 5. kanskje Hovedkort.... 6. mer kommer jeg ikke på :smile: [ Denne Melding var redigert av: druid på 2002-07-05 16:08 ] Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Og det skjer også når du kjører prosessoren uoverklokket? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 jeg hadde det samme problemet med min gamle pc... trude først det var virus...og reinstalerte windows uten nytte. men etter at jeg kjøpe ny ram! så har jeg ikke sett noe til det mer... Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 ikke virus.....prøvd det meste, men ikke skiftet ram...... skjer selv om jeg kjører med default settings i bios Lenke til kommentar
Croacker Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 jeg har omtrent det samme problemet selv.. får blåskjerm noenganger uten at jeg har gjort noe og detter ut av spill..har ikke oppklokket noe som helst, men oppgradert bios.. gf4 kortet funker ikke i det hele tatt.. jeg tror hovedkortet har noe klikkings i seg så any hjelp vil være bra både for deg og meg =) Lenke til kommentar
molukk Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 det kan være skjermkortet, har lest noen andre meldinger her på forumet og andre har probblemer med gf3 eller gf4 kort på Abit KT7A hovedkort. :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Mr-Smith Er alt oppdatert,driver,windows,programmene du bruker,bare lurte på om du har prøvd et annet skjermkort. Kjetil Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Byttet no detonator driver, byttet tilbake til gamle 21.81, no skjer det ikke lenger i IE eller windows, men i Medal of honor og Q3 låser alt seg etter 6-7 minutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå