kringon Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Jeg vet det er skrevet en del threads om akkuratt dette problemet, men jeg har lest de, og jeg får ikke dette til å fungere Jeg har en netopia 3357W ruter, og det er nextgentel som står for linja. Oppsettet mitt er som følger: Windows XP Serv-U ftp server Jeg har fått Aktive mode til å fungere (bruker Serv-U ftp server, og FTP voyager som client). Aktive mode fungerer som bare snus, mens passive mode vil ikke fungere (hverken via clienten eller explorer, opera osv.) Målet mitt er å få FTP serveren til å fungere via explorer. meldingen jeg får når jeg kobler til er følgene CWD / 250 Directory changed to / TYPE A 200 Type set to A. PASV 227 Entering Passive Mode (80,202,90,216,7,213) her slutter det. er evig (nesten) takknemmelig for litt hjelp her Endret 13. april 2005 av kringon Lenke til kommentar
Heia Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Du har ikke skrevet noe om det, men jeg antar at du har åpnet porten i routeren som ftp serveren bruker? Og så burde du også åpne ett portområde (range) for passive mode,og sette opp ServU til å bruke dette området.... Endret 14. april 2005 av Heia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå