Scix Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har skrevet med et bitte lite (vil ikke kalle det forum, men gjør det alike vell) forum. Fungerer som en drøm localt på min pc, men da jeg lastet det opp, så fikk jeg bare feilmeldinger da jeg sendte header informasjon etter et skript som skrev poster til filene... Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/web/wno47857/skole/input.php:24) in /usr/home/web/wno47857/skole/input.php on line 33 location: index.php?page=forum&sid=2#siste koden bak denne feilmeldingen ser slik ut: $address = "location: index.php?page=forum&sid=" . $_POST['forum'] . "#siste"; header($address); echo $address; link til forumet er http://skole.sovetid.com?page=forum Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Output buffering er slått av på serveren. Lenke til kommentar
Scix Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 tviler... bruker det en annen plass på serveren også Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ikke no space over første <?php altså? Ligger et innlegg av Lokaltog om header()-feilsøking, du finner den om du besøker "En liten samletråd for nye brukere" øverst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå