x-box the king Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 OK, Jeg har hørt masse om det der med internett til x-box gc og ps2 , hva er vitsen med internett ? og hva kan man gjøre der ? hoper dere svarer hilsen x-box the king Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Poenget her er ikke å surfe på nettet. I alle fall er ikke det meningen med Xbox Live. Online spilling er det nye for konsoll. Fungerer omtrent på samme måte som med vanlig PC. Kravet er at du har bredbånd med minimum 256kb ned og 128 opp. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...=35274&forum=77 Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Har fulgt debatt om xbox-live på amerikanske forum, skal være mulig å spille med 64kb inn/ut-som absolutt minstekrav.Vi bør iallfall være redda med ADSL da.. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Xbox.com : "You gotta have high speed, or broadband, Internet service. That's number one. If you don't have it, get it. (You don't want to be the last on the block with dial-up – that's just embarrassing.) You're also going to have to connect your cable or DSL modem to your Xbox. So you'll need an Ethernet cable for sure, and maybe some other hardware depending on how fancy you want to get with your home networking." Hele greia http://www.xbox.com/LIVE/xboxlive-intro.htm [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-05 19:29 ] Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 19:16, Lars42 skrev:Har fulgt debatt om xbox-live på amerikanske forum,skal være mulig å spille med 64kb inn/ut-som absoluttminstekrav.Vi bør iallfall være redda med ADSL da.. håper virkelig ikke det skjer.. 64kb er jo ISDN for fa*n. Jeg er ikke interessert i lag i spillet nei, spesielt ikke i Unreal Championship! Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Det er mulig de hastighetene jeg beskrev (64 inn/ut) er minstekrav for noen spill,mens andre,som Unreal og Halo trenger mye mer-jeg glemte 2 ting:Dette er de hastighetene som brukes nå-dvs via gamespy/PC Den beste debatten finner du her: http://www.Officialxboxmagazine.com. Klikk videre til forum. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hvor enn man leser om Xbox live står det at man må ha bredbånd! ISDN er søren meg ikke bredbånd!!! "We have chosen to limit the service to broadband users only to ensure the gaming experience..." Gleder meg til Tetris kommer ut så jeg kan løpe til butikken og betale 600 kroner for det...(sarcasm) :wink: [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-05 21:42 ] Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Her er en rykende fersk 5min reklame for XboxLive: http://www.Xboxmaniak.com/?page=video2&nbr=33 Skal du ha XboxLive,må du ha bredbånd.Men du kan spille endel xbox-spill mot andre via PC. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har gravd en hel del for å finne ut av dette, og her er greia: J. Allard sa en gang at minstekravene til Live vil være 64 kb. Det er en stund siden han sa det. I dag så jeg et referat av en samtale med en MS rep. Han sa at man minst måtte ha 256/128, så der står det. Personlig tror jeg på det siste, i og med at betatestingen sannsynligvis er i gang.. Har noen her blitt testere forresten? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 da er ikke Xbox.com særlig oppdatert... "maybe you could be a beta tester...Sign up" MEG, MEG !! *Hopper opp og ned og vifter med armene* Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg tror de har startet betatestingen, men de tar samtidig imot flere brukere. Tror de i alt skal ha 10000 betatestere... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 XBox live blir iallefall sinnsykt rått! Men, en ting jeg lurer på, går det ann å spille mot andre på nettet, med mer enn 1 person? F.eks hvis man er 2 stykker her, og spiller Rallisport Challenge, kan begge spille over nettet da, mot 6 andre i samme løpet f.eks ? Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 01:31, b-duvaland skrev:XBox live blir iallefall sinnsykt rått!Men, en ting jeg lurer på, går det ann å spille mot andre på nettet, med mer enn 1 person? F.eks hvis man er 2 stykker her, og spiller Rallisport Challenge, kan begge spille over nettet da, mot 6 andre i samme løpet f.eks ? Ja, det skal gå an. Den eller de andre personene bruker bare en gjeste-konto. uff, jeg gleder mer så mye til Xbox Live at jeg tror jeg klikker snart. Og alle de sinnsyke spillene som kommer til høsten...første gang jeg har gledet meg til høsten/vinteren _________________ Stupid people should not reproduce. [ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-07-07 09:59 ] Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Akkurat nå er det påmelding til beta-testing av xbox-live i Europa.Desverre bare i England,tyskland og Frankrike-nå er det snart i gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå