c-NOfx Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Altså.. Når noen skal prøve å koble til min datamaskin lokalt så vill jeg at de må skrive inn administrator passord. På skolen når jeg trykker Mine nettverkssteder/Vis datamaskiner i arbeidsgruppen å velger administrators pc så kommer det opp at jeg må skrive inn admin pass. Det samme skjer hvis man skal koble seg til routern hos seg selv (http://192.168.0.1) Jeg vill ha dette på min maskin her hjemme... Noen som har peiling på hvordan? please hjelp meg her er et bilde som skal vise hva jeg mener jeg vill ha! Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Gå inn i kontrollpanel , velg egenskaper for internett,sikkerhetsinnstillinger,velg- Spør etter brukernavn eller passord Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Husk å deaktiver gjeste brukeren også da Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg lurer på det samme. Men skjønte ikke helt hva du mente.. Kommer inn i egenskaper for internett, men lenger kommer jeg ikke.. Har du litt mer detaljert? Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Funket ikke hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå