Gå til innhold

1024MB Ram til Asus A8N-SLI Deluxe, <1800NOK

håvard87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi, trudde du skulle klokke mye jeg :p

Da ville jeg kjøpt Corsair pga. kvalitet og stabilitet.

OK, så du mener Corsair minnet er bedre enn OCZ-paret? (både når det gjelder klokkeevne og standard ytelse)

Jeg kan garantere deg at twinmosminnet kommer til å klokke mye bedre enn begge de value modulene til samme pris, og ja pc3500 er 100% kompatibelt med hovedkortet ditt..

Lenke til kommentar
Oi, trudde du skulle klokke mye jeg :p

Da ville jeg kjøpt Corsair pga. kvalitet og stabilitet.

OK, så du mener Corsair minnet er bedre enn OCZ-paret? (både når det gjelder klokkeevne og standard ytelse)

Jeg kan garantere deg at twinmosminnet kommer til å klokke mye bedre enn begge de value modulene til samme pris, og ja pc3500 er 100% kompatibelt med hovedkortet ditt..

:thumbup:

Gå for de.

Lenke til kommentar

Nei, de TwinMOS-brikkene blir det nok ikke. Synes det blir litt for dyrt med nesten 1800NOK. Jeg har derfor bestemt meg for å gå for enten Corsair Value S- eller OCZ Premier som forørig koster 999 og 1150 kroner.

Spørsmålet mitt blir da; hvilke av disse bør jeg gå for?

Lenke til kommentar

de koster bare 1190,- da..

du driver jo og maser om denna overklokkinga så hvorfor ikke slenge på de ekstra 40,- og bestille noen brikker som faktisk klokker bra.

virker som du ikke er så interessert i de tipsene vi gir deg uansett så tror bare du må ta ditt eget valg.

Lenke til kommentar
de koster bare 1190,- da..

du driver jo og maser om denna overklokkinga så hvorfor ikke slenge på de ekstra 40,- og bestille noen brikker som faktisk klokker bra.

virker som du ikke er så interessert i de tipsene vi gir deg uansett så tror bare du må ta ditt eget valg.

Som sagt utallige ganger før er TwinMOS uaktuellt. Hvorfor kan dere ikke heller hjelpe meg med å velge hvilke av de minnebrikkene jeg har bestemt meg for? Jeg er så til de grader interessert i tipsene dere gir meg, men så lenge det hele tiden dreier seg om disse TwinMOS-brikkene hjelper det meg ikke - siden som sagt disse er uaktuelle.

Lenke til kommentar

joda, men du skjønner jo at vi synes det er litt rart at du spørr om hjelp til valg av billig minne som klokker bra, og når vi da, flere stykker, kommer med anbefaling av samme minnebrikke så sier du bare at den er uaktuell uten og gi noe grunnlag til hvorfor?

den koster jo bare 40,- mer en den OCZ pakken du vurderer og klokker mye bedre.

men som sagt tidligere, skal jeg anbefale en av de to så anbefaler jeg corsair value ettersom dette er den ram'n jeg kjører selv, den er billigst, mest stabil og klokker dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...