Suppelars2k Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Originalen har humorverdi nok i seg selv: http://www.americawestandasone.com/video.html ... men remixen er pur ownage: http://homepage.mac.com/joshfowler/.Movies...estandasone.mov Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Gi den mannen en Grammy :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Jeg blir flau av se på Endret 13. april 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Heah... det er den sangen som er med på "Team America" filmen jo AMERICAAH -- FUCK YEAH! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Uff.. den originale var jo Den remixen var jo hvertfall hørbar Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Jeg hører på den sangen flere ganger daglig, den er så festelig at det er helt forferdelig edit: Orginalen med andre ord... Endret 13. april 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Originalen var tragisk. Remaken var patetisk. Mistenker at de som fant remaken morsom er USA-hatere. Skjønner bedre de som fant originalen morsom, for den var jo tragisk på grensen til det komiske. Remaken var bare dum. Ikke var den humoristisk, ikke dritern ut originalen (og her var det potensiale) og ikke var den treffende. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Skjønner bedre de som fant originalen morsom, for den var jo tragisk på grensen til det komiske. Remaken var bare dum. Ikke var den humoristisk, ikke dritern ut originalen (og her var det potensiale) og ikke var den treffende. Cry me a river. Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Team America-World police! Endret 13. april 2005 av nord Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Skjønner bedre de som fant originalen morsom, for den var jo tragisk på grensen til det komiske. Remaken var bare dum. Ikke var den humoristisk, ikke dritern ut originalen (og her var det potensiale) og ikke var den treffende. Cry me a river. Lille Philip? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Team America-World police! Hvor ble egentlig av den? Gikk den på norske kinoer? Fikk den aldri med meg. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Trenger ikke å være USA-hater for å se at den originale sangen/videoen lignet fælt på en seriøs versjon av "America, Fuck Yeah" Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Trenger ikke å være USA-hater for å se at den originale sangen/videoen lignet fælt på en seriøs versjon av "America, Fuck Yeah" Trodde det var sistnevnte som skulle være remix av førstnevnte? Men å sette på ny lyd, bytte ut et bilde av en unge med en såret unge, og sette inn noen bilder av Bush og millitære, det er ikke direkte intelligent satire. Se bare på selvhøytidlige tosken i den originalen, her burde det være mye å spille på for litt kreative mennesker. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Ingen har vel heller beskylt Team America for å være direkte intelligent satire, men en morsom film er det uansett. Hmm, jeg ordla meg kanskje litt feil i den forrige posten min. Den første filmen er jo seriøs patriotisk og teit-pompøs musikk, og "America, Fuck Yeah" er akkurat det samme, bare med en u foran seriøs. Var det jeg mente med at den lignet på America Fuck yeah. Beklager forvirringen. Endret 13. april 2005 av HMaster Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 " Vi gir alt, alt for Norge. Ofrer alt om vi må. Vi er røde, hvite, blå. Hele kampen ut skal vi stå på for Norge vårt fedreland" Han Michael Bolton-klonen ga meg noen minner til denne flotte VM sangen vi hadde noen år tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå