Pippin79 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kritikk ønskes til denne montasjen. Ikke noe spes formål med dette bildet. Bare lekte meg en kveld. Hva synes dere? pip Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Likte det UTROLIG bra.(Men så er jeg ikke noen ekspert da) Men har du det bilde i større oppløsning? Tenkte å bruke det som wallpaper viss jeg får lov Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Hehe. Hyggelig respons det.. Send meg en mail du. p Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Kanskje forandra litt på bildene? Funnet noen flere bilder e.l. Det er jo bare ett type bilde av en edderkopp. Kanskje få noen andre motiver på de nederst i høyre hjørne, eller den øverst i venstre hjørne? Ellers utrolig tøff, fortsett slik! Endret 15. april 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Interesant utgangspunkt. Valg av dyret, fargevalg osv., er greit nok. Sitter likevell igjen med en følelse av at ting burde vært litt annerledes. Vanskelig å sette ord på det. Muligens ferre edderkopper, kanskje plassere bildene annerledes, - de tre som ligger diogonalt med hverandre. Eller at de samme bildene gjøres større og plassert noe annerledes. Utsnittet nederste til venstre, er det beste, de to øvrige føler jeg meg noe usikker på. Muligens for mye "luft" i bildet totalt. Teksten "ed" ville jeg muligens økt aktskillig i størrelse. PS! Dette er kun mine personlige oppfatninger,- uten grobunn i faglig bakgrunn eller praktisk erfaring. Fortsett med det gode arbeidet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå