Goliath Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Jeg fikk denne lenken av en kamerat. Jeg ble helt paff av hvordan bilen gjennom bildene forvandlet seg til sluttproduktet. Jo, en ting om sluttproduktet. EN FAKE FERRARI! Er dette iheletatt lovlig på noen som helst måte? Hvis jeg hadde hatt en Ferrari så hadde jeg kjøpt bilen for 3 grunner: 80 % motor, 10 % merke, 10% "snu-hode-effekt". Men dette med denne bilen er jo helt feil.. Vad tycks? Endret 12. april 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Denne har vært innom forumet tidligere... Det er også en god grunn til for å kjøpe Ferrari... Lyden Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 send gjerne meg en lenke til en evnt. tidliger diskusjon om dette.. å, ja....lyden......*sikle* Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Wow! Dyktige folk uten tvil. Har nok gått ein del timer med i den prosessen der ja. Men ikkje heilt etter min smak... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hadde vært gøy å gjort det andre veien, HVIS du først skulle gjøre det mener jeg.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Så teit. Selv om det kanskje ser ut som en Ferrari vil det aldri føles som du kjører en Ferrari. Kall en spade for en spade, ikke en sykkel. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Selv om det kanskje ser ut som en Ferrari vil det aldri føles som du kjører en Ferrari. kanskje fordi motoren faktisk sitter bak på den originale ?! Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det der er det mest GENIALE jeg har sett!!! Dritt rått!! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Selv om det kanskje ser ut som en Ferrari vil det aldri føles som du kjører en Ferrari. kanskje fordi motoren faktisk sitter bak på den originale ?! Motoren sitter jo bak i NSX'en å da Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 ok. det visste jeg faktisk ikke. bøyer meg i støvet.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 No problem man Det er det vi er her for.. For å hjelpe hverandre Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 ligna ikke så mye at det gjør noe da Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Haha, mest bortkasta tida jeg har sett. Var mye finere før! Men flinke folk da, det skal de ha Kjipt hvis noen rygger på han på parkeringsplassen eller no da, hele karosseriet sprekker opp og det kommer fram masse isopor-lignende greier bak ferrari-merkene : Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hehe, ser ut som en wannabe. Hvorfor bare ikke kjøpe seg en ferari da? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ødelegge fine nsxen sånn Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Skjønner heller ikke hvorfor de skal ødelegge en så fet bil som en Honda NSX. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vandalisme!! ... Ville mye heller hatt den sånn den var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå