vinagunner Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Hei, Min T42 har 1024 MbRam, men da jeg åpna lokket under, så fant jeg ingen ram-brikke der. Hvor ligger dem, og hvordan kommer jeg til dem? Takk Endret 12. april 2005 av vinagunner Lenke til kommentar
hce Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei, Min T42 har 1024 MbRam, men da jeg åpna lokket under, så fant jeg ingen ram-brikke der. Hvor ligger dem, og hvordan kommer jeg til dem? Takk Den ligger under tastaturet, det er litt knot å finne frem til den, men om du søker etter "manufacturing manual" eller noe sånt på supportsidene til IBM så finner du hvordan du skal ta av tastaturet ditt for å få tilgang til minnebrikken. Hvorfor vil du bytte 1GB brikken? Er bare å putte inn en brikke til i den ledige slotten Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Har prøvd å finne frem til emnet hos IBM sin hjemmeside, men ikke lett å grave frem i jungelen der gitt Hvordan får man fjerna tastaturet??? Takker for hjelp.. Endret 13. april 2005 av vinagunner Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Dette finner du ut av her. http://www.ibm.com/support/us/ De har tilogmed videosnutter som viser hvordan du gjør det. Hvorfor skal du ta den ut da? Nå er vi spent på svaret.... Endret 13. april 2005 av tore45 Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Stemmer det. Tittet nettopp på en T42 vi har her på jobben, må under tastaturet Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har prøvd å finne frem til emnet hos IBM sin hjemmeside, men ikke lett å grave frem i jungelen der gitt Hvordan får man fjerna tastaturet??? Takker for hjelp.. Titt under maskinen, skrurer som du skal skru ut er merket med ett tastaturlignende symbol. Skulle holde å bare skru av de Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Nei, så nysgjerrig gidder jeg ikke. Skulle bare kikke på fabrikasjonen på brikken... men takker for hjelpen Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Skulle sette i 512MB extra på min T41p. Den extra minnebrikken jeg kjøpte hadde IBM klistremerke på seg, men den som var fabrikkmontert var Micron (eller et annet brand, husker ikke helt). I teorien reparerer de ikke maskiner med annet enn "originalt" minne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå