phax Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 hei, en kompis av meg er på jakt etter en ny surroundforsterker da den han har nå ikke klarer drive høyttalerne tilfredstillende. (er vel rundt 85-100 pioneer watt i den gamle..) høyttalerne det er snakk om er et par forholdsvis tungdrevne jamo høyttalere i front, (2x8" pr stk) og jbl ellers. Har tittet litt på Harman/Kardon AVR 630 som selges til ca 10 000,- nå, ville det være et godt valg? evt andre anbefalinger? Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) En brukt Primare SPA20,anbefaler jeg.En meget bra strømsterk surroundfortsterker med hi-fi kvaliteter.Står noen til salgs på bruktmarket nå(hifisentralen,Lyd&bilde).Bør kunne plukkes opp for rundt 10k. Endret 14. april 2005 av egmur Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 takker for tipset skal sjekke om den ikke er solgt. tror kompisen min er litt skeptisk til brukt, men skal prøve overtale han. ellers, visst du skulle velgt av nye forsterkere i 10 000,- klassen, har du noen anbefalinger der? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Denon AVR3805 har fått mye skryt, den koster vel 10998 tror jeg. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hei, en kompis av meg er på jakt etter en ny surroundforsterker da den han har nå ikke klarer drive høyttalerne tilfredstillende. (er vel rundt 85-100 pioneer watt i den gamle..) høyttalerne det er snakk om er et par forholdsvis tungdrevne jamo høyttalere i front, (2x8" pr stk) og jbl ellers. Har tittet litt på Harman/Kardon AVR 630 som selges til ca 10 000,- nå, ville det være et godt valg? evt andre anbefalinger? Hvis kompisen din liker mye bass og høy partfaktor,så er nok den Harman/Kardon reciveren du har sett på det beste valget. Den er det skikkelig power i. Det er mange gode recivere i den prisklassen,men det er få som kan stille opp mot H/K når det gjelder power. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 ok, ja han er glad i bass, det er vel hovedgrunnen til at han vil bytte forsterker.. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Nytt,ville jeg gått for en Vincent SV 382.Fant ikke norske sider,men hos din lokale forhandler av Vincent,får du helt sikkert tak i den til omtrent samme pris.Her er en liten omtale av storebror SV-388.Kan nesten garantere deg mer kraft og dynamikk i SV-382 enn HK AVR630,og ikke minst bedre hi-fi kvaliteter i stereo. Endret 14. april 2005 av egmur Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Vincent har jeg hørt mye godt om ja. vet vel ikke tilfeldigvis av noen butikker i oslo som fører Vincent produkter? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Vincent har jeg hørt mye godt om ja. vet vel ikke tilfeldigvis av noen butikker i oslo som fører Vincent produkter? Neby Hi-Fi Concept og Eltek fører Vincent. Sikkert flere andre også. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Neby Hi-Fi Concept er vel importøren. AVHifi og BM-Audio selger også Vincent. BM-Audio har Vincent SV-338 til 9998 kr. 6*130 skikkelige watt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 leste en test her på pioneer vsx-1015tx som hørtes veldig lovende ut.. noen som har noen kommenterer på den? den var ganske rimelig derfor den virka interessant. oppgitt pris 6998,- men jeg har ikke funnet noen som selger den. tror den er rimelig ny. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 leste en test her på pioneer vsx-1015tx som hørtes veldig lovende ut.. noen som har noen kommenterer på den? den var ganske rimelig derfor den virka interessant. oppgitt pris 6998,- men jeg har ikke funnet noen som selger den. tror den er rimelig ny. Er det bass og trykk man er ute etter,så kjøper man ikke Pioneer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 nei vet at ikke pioneer er det navnet som ligger på top når man snakker audio, men den testen jeg leste virket veldig lovende da.. og hatt en pioneer forsterker før som leverte nok bass og trykk hvertfall, (men så var nå det alt den gjorde også da.) link til forsterkern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå