j0rn Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Hva er forskjellen på iBook og powerBook? Hva er forskjellen på eMac iMac og Power Mac? Hvis man kjøper en Mac mini, er det mulighet og legge inn 256 ram ekstra sånn at ma får 512. Og er det samme hvilken ram jeg kjøper? edit: lurer også på hva iLife er? Endret 12. april 2005 av j0rn Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kanskje du skal ta deg et besøk på Apple sine websider, www.apple.com Fremgår rimelig klart hva som er forskjell... Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvis man kjøper en Mac mini, er det mulighet og legge inn 256 ram ekstra sånn at ma får 512. Og er det samme hvilken ram jeg kjøper? ....der er plass for en brikke, brukte vanlig twin mos, fungerer fint, brukte en flatsparkel for opning av lokket. Lenke til kommentar
toranv Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 til trådstarter: Apple har forklaring på alt så hvis du hadde lest litt på apple.no så hadde du kanskje funnet det ut selv Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Jeg er bannet fra www.apple.com fordi jeg spammet på siden deres, så kommer aldri inn dit mer Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Stupid is what stupid does Og det du lurer på er null stress å finne på internett... www.justfuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
havfal Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg er bannet fra www.apple.com fordi jeg spammet på siden deres, så kommer aldri inn dit mer Og hvorfor gjorde du det? Herremann Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 kjedet meg en lørdagskveld og var lei av å s på p*rno... Lenke til kommentar
msulland Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Få en eller annen moderator til å komme hitt og hive ut deg og stenge tråden. Lenke til kommentar
bender Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg er bannet fra www.apple.com fordi jeg spammet på siden deres, så kommer aldri inn dit mer Bannet fra apple, det er ingen steder å spamme der. Er du en lystløgner? Uansett for å svare deg på ramspørsmålet kan du godt få 512mb ram, men ikke med en ekstra 256 brikke. Mac Mini har kun en ram plass og du må kjøpe en 512mb eller 1Gb om du så vil. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Få en eller annen moderator til å komme hitt og hive ut deg og stenge tråden. Bare tittelen er vel nok til å stenge denne tråden... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hva er gale med tittelen? - Den sier ingenting, null betydning - Det er dårlig norsk Forskjellen på mac? kontra hva? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er sant! Men går det mot reglene i forumet? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er sant! Men går det mot reglene i forumet? Klart det, det er jo fullstendig uforståelig... http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules#emne Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Gutten/jenta, vil jo bare ha et enkelt svar, jeg har ikke peiling, men dere som har peiling kan jo bare være greie og hjelpe? Hvis alle brukte google ville det ikke vært noe forum... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Til alle dere andre, en liten påminnelse om retningslinjene og nettiketten, som sier: Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg? Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. Til høyre over hvert innlegg er det en knapp hvor det står "Report" og hvis du trykker på denne føres du til et skjema du kan fylle ut. Rapporten din vil så bli lagt til i listen over rapporter og en moderator vil så behandle regelbruddet neste gang han går over listen og behandler rapporter. Hvis det er et krisetilfelle som krever øyeblikkelig oppmerksomhet kan du også ta kontakt med moderatorer mer direkte ved å enten sende en E-post, en melding eller se etter annen kontaktinfo i profilen til en moderator. Husk at selv de som bryter retningslinjene er beskyttet av retningslinjene igjen og ved utskjelling av disse risikerer at du selv kan bli advart eller i verste tilfelle utestengt. Geir Endret 20. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg