Gå til innhold

Bilder fra Stockholmtur

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde 1 synes jeg var topp kreativt og sabla riktig utført. Den enkle hvite stripa rett ut av kula, som er fint plassert. Jevn fin belysning har du og. :thumbup:

Men så blir det vanskelig, for når jeg sitter slik og skal skrive vurderingen, ser jeg ikke lengre de andre bildene, derfor er moralen: Ikke mer enn 1-2 bilder !

Men fyrverkeriet på bordet var vel mer et bilde for "heimen" kanskje.

Likte foresten det av bygningen nedenfra og opp. Ga en veldig fin og litt andeledes opplevelse av arkitekturen. Den ideen må jeg ta med når jeg skal til Budapest i morra :D

Lenke til kommentar

# 1 Artig, kanskje kuttet litt i toppen,

# 2 Hva feirer dere ? bilde er utbrent rundt fyrverkeriet og helt svart andre plasser. Ikke særlig godt bilde, men likte vinkelen på bilde.

# 3 Her ville jeg helt klart gått lengre fra. Likte ikke vinkelen på dette. Du mister flere detaljer ved bygget enn du tilfører.

# 4. Fine farger. Du kunne kuttet i toppen av bilde og litt i bunnet slik at du hadde fått et langt panoramabilde. Tror det hadde blitt enda bedre.

Lenke til kommentar

rogerjo: Takker! Skal huske på det med 1-2 bilder til neste gang :thumbup:

Roncon: Bilde nummer 2 viser faktisk bursdagen min (broren min i bakgrunnen). Den ble feiret i Stockholm. Kelneren fikk vite at jeg ble 18, da fikk jeg fyr på isen :p

Takker også deg selvfølgelig for kritikk, tar alt til meg. Man lærer av sine feil :thumbup:

Glemte og si at bilde nr. 2 er litt fikset på. Ville få frem talerkenen litt mer. Her har dere originalen :)

post-209-1113484659_thumb.jpg

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Likte best bilde 1 her enkelt og genialt satt opp med ikke altformange detaljer. Når jeg tar bilder med mitt digitalkamera blir alle så jævla store i oppløsninga, hvordan får dere dem mindre uten å klippe vekk masse fra siden? Kan ikke så mye om verken fotografi eller bilderedigering hvis dere lurte på hvorfor jeg stiller et så dumt spørsmål :blush:

Lenke til kommentar
Likte best bilde 1 her enkelt og genialt satt opp med ikke altformange detaljer. Når jeg tar bilder med mitt digitalkamera blir alle så jævla store i oppløsninga, hvordan får dere dem mindre uten å klippe vekk masse fra siden? Kan ikke så mye om verken fotografi eller bilderedigering hvis dere lurte på hvorfor jeg stiller et så dumt spørsmål :blush:

Du bruker Adobe photoshop til å stille på størrelsen på bildet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...