martbo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Da skjedde det endelig. Tiger er lansert. Mange her som har tenkt å kjøpe seg det. For de som ikke visste det blir den shippet fra Applestore fra og med 29 april, og det er jo ikke lenge til i det hele tatt. Gleder meg jeg! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg kan love dere èn ting; gled dere! Det er helt spinnvilt. Mac'en min likte oppgraderinga, for å si det slik Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hva er så mye bedre? jeg har powerbook g4 550hmz 768mb ram, burde jeg oppdatere? takk for svar Lenke til kommentar
martbo Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Jeg kan nesten ikke vente. Håper bare Apple Store UK får opp farta og sender meg tiger'n min snart *glede seg* Lenke til kommentar
martbo Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 hva er så mye bedre? jeg har powerbook g4 550hmz 768mb ram, burde jeg oppdatere? Masse mye funksjoner, som feks dashboard (les mer her) Ifølge Apple er maskinkrav følgende: Mac OS X versjon 10.4 Tiger krever en Macintosh-maskin med: PowerPC G5-, G4- eller G3-prosessor Innebygd FireWire Minst 256 MB fysisk RAM Din maskin oppretholder alle kravene iallefall, og i alle tidligere versjoner av OSX har en oppdatering gitt bedre ytelse, ser ikke noe grunn til at det ikke skal være slik denne gangen også. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Jeg kan nesten ikke vente. Håper bare Apple Store UK får opp farta og sender meg tiger'n min snart*glede seg* Hvorfor vente, når samfunnet florerer av release-grupper edit: selv om jeg må innrømme at jeg har bestillt det lovlig vis. Endret 27. april 2005 av jallakim Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har hørt det er lurt å vente en stund, pga ikke alle programmer er godvenner med tiger eller noe sånt. Men uansett, har ikke penger til å kjøpe det nå iallefall. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Har hørt det er lurt å vente en stund, pga ikke alle programmer er godvenner med tiger eller noe sånt. Men uansett, har ikke penger til å kjøpe det nå iallefall. Må ha det, bare må ha det! Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har hørt det er lurt å vente en stund, pga ikke alle programmer er godvenner med tiger eller noe sånt. Men uansett, har ikke penger til å kjøpe det nå iallefall. penger ? Lenke til kommentar
simenss Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg fikk Tiger på torsdagen denne uka, og det er helt utrolige forskjeller mellom 10.2 og 10.4. 100% verdt penga! Den største forskjellen jeg merket med en gang var raskere oppstart og ingen problemer med AirPort. Og søkeverktøyet? Helt utrolig! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Helt enig med deg simenss, jeg fikk min idag tidlig, og PB'en min er blitt som en ny maskin. Det merkes dog at det er nytt, da det fortsatt har en tendens til å ikke like alle plugins og slikt som er lagt inn. Spotlight og Dashboard er veldig praktisk! Lenke til kommentar
lunamaster Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dette virker jo fett, men er det slik at man må ha OS X fra før; at dette bare er en oppdatering, eller kan man kjøpe dette som eneste operativsystem på en helt ny, tom mac? Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dette virker jo fett, men er det slik at man må ha OS X fra før; at dette bare er en oppdatering, eller kan man kjøpe dette som eneste operativsystem på en helt ny, tom mac? Det siste. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dette virker jo fett, men er det slik at man må ha OS X fra før; at dette bare er en oppdatering, eller kan man kjøpe dette som eneste operativsystem på en helt ny, tom mac? Det siste. Begge deler. Kan installeres på formatert disk, men kan også oppgradere fra tidligere OS X-systemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå