Gå til innhold

Tråden for de overtroiske!

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ganske ofte en sterk dejavu følelse.

Merker ofte at det som skjer har jeg sett skje en gang før..

Eksempel; var på skolen på tirsdag, satt å pratet med noen folk og da plutselig slo det meg at dette har skjedd før. Akkurat samme samtale,samme tid, samme folk.

Små creapy  :cry:

Har hatt det også ganske ofte. For noen i fjor høst så hadde jeg det ca 1 gang i uka, men nå for tiden så skjer det ikke så ofte. Er litt forskjellige dejavuer. Noen ganger så vet jeg at jeg liksom har opplevd det før men noen ganger er det sånn at men ikke husker de før men opplever det. rart det er..

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar
Har hatt det også ganske ofte. For noen i fjor høst så hadde jeg det ca 1 gang i uka, men nå for tiden så skjer det ikke så ofte. Er litt forskjellige dejavuer. Noen ganger så vet jeg at jeg liksom har opplevd det før men noen ganger er det sånn at men ikke husker de før men opplever det. rart det er..

Opplever også dette ofte. Betyr det at vår fremtid er forutbestemt, og når vi får slike deja vu'er, så har vi hatt et innblikk i fremtiden? :ohmy:

Lenke til kommentar

Opplever også dette ofte. Betyr det at vår fremtid er forutbestemt, og når vi får slike deja vu'er, så har vi hatt et innblikk i fremtiden? :ohmy:

Tja ikke godt å si.. finnes det noen vitenskaplige forklaringer på dejavu?

Da gjelder det bare å få en dejavu på lotto kupongen for neste uke da :thumbup:

Lenke til kommentar

Ofte har eg følt at detta har eg opplevet har eg drømt før... Kanskje når du drømer kommer du til et annet nivå og kan se en versjon av fremtid... bare sier det.... Deja Vu er CREAPY :hrm:

Off Topic: Husker når eg såg på the Ring med noen venner, synes personleg ikkje at The Ring er skummel. Men ho eine jenta eg såg den med synes det.... Så me ville lure ho, en unnskylte seg og gikk på dass, mens ein anna sneik til seg fjernkontrolen.... han på badet tok mobilen sin og ....... (alle som har sett filmen skjønner det) :!: var kanskje litt slemme mot ho :ermm:

Lenke til kommentar
Kimius: hvilken film!!?

fant det ut(endelig). Final destination. både en og 2.

begge anbefales for overtroiske folk. setter småfrykt i deg hele resten av uken..

Det er, etter min mening, to filmer som ikke er verdt å kaste vekk tiden sin på.

Helt enig, makan til makkverk skal man lete en god stund etter!

Lenke til kommentar

Tja ikke godt å si.. finnes det noen vitenskaplige forklaringer på dejavu?

Da gjelder det bare å få en dejavu på lotto kupongen for neste uke da :thumbup:

Noen tror at det er øynene som "lagger" dvs, at det ene øye registrer hendelsen litt etter det andre, som igjen gjør at det føles som om du har opplevd det en gang før, andre tror også at hjernen "hakker" akkurat som en cd plate, at øyeblikket spilles om igjen i hjernen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er ikke noe med spøkelser, men det var skummelt!

Jeg var på skolen og overnattet, og vi så på The Ring 1.

Når jeg kom hjem, var klokken ca 5. Jeg var ganske våken så jeg satte meg og spilte litt PS2.

Og på kanal 0 på Tven min, er det sånn skurre greie.

Jeg la meg til å sove, og slo av PS2.

Men HUFF! Når jeg voknet stod TV'en og skurret! Sånn som i

The Ring! FY Faen å jeg skvatt! Herregud! :p LOL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...