sablabra Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har også hatt en del sånne dejavu greier. Det er creapy. Forresten, dagen før bestefaren min døde, så var det som om en stemme sa at det skulle skje. Neste dag ble jeg vekket og fikk høre det. DET er creapy Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det bor visst masse spøkelser i huset til kameraten min. Moren hans har visst hatt litt problemer helt siden de flyttet inn. Ser de visst og har skikkelig problemer med å sove. Kameraten min kan visst bare høre de. En gang hadde de en slik dame der og. Hun ble visst livredd fordi det visstnok var så mange der, men de slemme bodde heldigvis på loftet Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 husker en fortelling bestefaren min sa en gang. han satt på et fly, mens han ventet på at de skulle lette, og stirra ut vinduet. han så et annet fly stille seg ved siden av det han satt på, og glodde på det i kjedsomhet. så så han for seg flyet i vrakdeler foran ham. brennende vrengende vrakdeler. sånn at du følte deg skikkelig redd, så virkelighetstro var det. så gikk det andre flyet, og lettet. han prøvde å glemme saken, og så lettet flyet hans. når han landet igjen, var det første han hørte at det andre flyet, det samme som han hadde sett i vrakdeler, hadde styrtet. alle omkom visstnok. det der er så freaky at det er blitt laget film av det. med oppfølger. Lenke til kommentar
knert Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Bermuda triangelet anyone? Sies at de fleste/alle båter som beveger seg inn der synker. På uforklarlig vis Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Bermuda triangelet anyone? Sies at de fleste/alle båter som beveger seg inn der synker. På uforklarlig vis Jeg tror det er blitt oppklart!! Er det ikke sånn nitrogen-gass som kommer opp som bobler og sluker hele ship? Men det forklarer jo ikke alle de jagerflyene som har forsvunnet over bermuda-triangelen da...! Endret 14. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kimius: hvilken film!!? Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Bermuda triangelet anyone? Sies at de fleste/alle båter som beveger seg inn der synker. På uforklarlig vis Hvis dere så på TVNorge igår kveld så handlet det om BermudaTriangelet. Der var det mange teorier. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Bermuda triangelet anyone? Sies at de fleste/alle båter som beveger seg inn der synker. På uforklarlig vis Jeg tror det er blitt oppklart!! Er det ikke sånn nitrogen-gass som kommer opp som bobler og sluker hele ship? Men det forklarer jo ikke alle de jagerflyene som har forsvunnet over bermuda-triangelen da...! Vel, hvis det var nitrogengass som kom opp der så var det vel ikke mye å lure på hva som skjedde med jagerflyene Tror ikke en jettmotor har problem med å fyre på litt nitrogen Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Tror ikke jeg er overtroisk, men jeg er 100% sikker på at det finnes mer mellom himmel og jord en det vi ser. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Bermuda triangelet anyone? Sies at de fleste/alle båter som beveger seg inn der synker. På uforklarlig vis var en dokumentar om det i går, så ikke hele, men fikk med meg at det vistnok var turbulens i tyngdekraften der men det forklarer ikke ulykkene med båtene... var forresten en som hadde flytt gjennom triangelet, turen hans skulle ta ca 1 time, men ha fløy gjennom noe greier, og turen tok bare 33min og de fleste overlever, men mange blir borte... Endret 14. april 2005 av aklla Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Bermuda triangelet anyone? Sies at de fleste/alle båter som beveger seg inn der synker. På uforklarlig vis De fleste/alle? Hahaha! Nei, du. Bermudatriangelet dekker et enormt område, og i dette øyeblikk befinner det seg etter all sannsynlighet flerfoldige skip der. Ja, mange båter har sunket der opp gjennom, men det finnes mange forklaringer. Vind- og strømforhold, kjempetang, kjempebølger osv... Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har ganske ofte en sterk dejavu følelse.Merker ofte at det som skjer har jeg sett skje en gang før.. Eksempel; var på skolen på tirsdag, satt å pratet med noen folk og da plutselig slo det meg at dette har skjedd før. Akkurat samme samtale,samme tid, samme folk. Små creapy Jeg har opplevd så utrolige mange ganger, så jeg syns ikke det er creepy lenger, har vel aldri syntes det har vært spesielt creepy uans.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Enig i at det er litt creepy med deja vu!! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fy flate ja, deja vu er CREEPY gange 2.3. Sitter der og VET hva som skjer i neste øyeblikk, og da skjer det.. Var ikke sånn før, for da merket jeg det ikke før etter det hadde skjedd, men nå føler jeg ting rett før de skjer.. Skjedd flere ganger.. Spennende, men samtidig veldig rart. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Fy flate ja, deja vu er CREEPY gange 2.3. Sitter der og VET hva som skjer i neste øyeblikk, og da skjer det.. Var ikke sånn før, for da merket jeg det ikke før etter det hadde skjedd, men nå føler jeg ting rett før de skjer.. Skjedd flere ganger.. Spennende, men samtidig veldig rart. Slik er det med meg når jeg ser på Amerikanske familiefilmer også Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Haha, det er jo veldig vanskelig, siden du aldri vet hva som skjer og når eller hvordan.. [/ironi] Det jeg mente thou, er fra IRL.. Hvis det var uklart.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Vi skal ha matte tentamen på Fredag 13. Skal til tannlegen den 13. jeg *ringe å avbestille* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det flere snakker om over her. "å kunne vite hva som skulle/skal skjer nå" er noe alle mennesker kan, og det blir til i drømmene dine. noe spesiellt mer vet jeg ikke....men ofte jeg føler det også.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 En lærer av meg fortalte for noen år siden at faren hans var alene en gang i huset. Plutselig skrudde TV'en seg på, og et gjenferd viste ansiktet sitt på TV. En annen historie jeg har hørt, går ut på at en kvinne plukket opp en haiker. Hun pleide ikke gjøre det, men i dette tilfellet gjorde hun det. Hun kjørte gjennom en tunell, og da hun kom ut av tunellen var heikeren borte, de fant ingen spor etter haikeren i tunellen. Skal lure på om de to hadde problemer med å sove den natten jeg Håper ingen leste dette inlegget, det var nemlig det 13ende. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 dejavu skjer heile tida, har sett spøkelser 2 ganger, men anet dem flere ganger. En kopmis av meg bodde i en kråkeslott i hommelvik, og når jeg lå pver turde jeg ikke gå på do, siden jeg måtte passere en pipe, jeg hata den pipa, den var fette skummel. to år etter de hadde flytta og det var en ny eier i huset, fikk den nye eiern tak i en sånn åndedamegreie, og hun fortalte at det var flere spøkelser der, men den værste var den ved pipa, faens skummelt å høre i etterkant, den ved pipa var en nasist btw (jeg er ikke neger ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå