Lars42 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Det var det-har fått nok av ventetid på de feteste spilla,har bestemt meg for å kjøpe USXBOX-noen som har kjøpt fra USA?Noen å anbefale i Europa?? Lenke til kommentar
Strips Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Bare husk å kjøpe 230VAV til 115VAC omformer. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Det du kan gjøre er å installere en mod chip, da spiller den både NTSC og PAL spill. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg kan komme i den situasjonen at jeg må chippe,ja...De store onlineshoppene sender ikke Xbox ut av USA-det hadde vært samme for meg bare spillene kom nogenlunde likt-Morrowind kommer 29.NOVEMBER i Europa.Mulig det..men hvem årstall? Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme.. Hvorfor skal vi i Europa bli pålagt klausul? sånn er det med alt, filmer, spill, alt!!! Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Har funnet en leverandør i Europa,de leverer US-xbox med Morrowind til meg for ca 310 pund,det er uten trafo,ca 3400,-Det er penger jeg ellers ville kjøpt spill for i Norge-adressa er http://www.coastalconsoles.co.uk Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Lars42: Kan ikke du holde oss oppdatert på hvordan dette går, hvis du har tenkt til å kjøpe den. Husk på at det blir en del fraktkostnader evt. toll på spillene fra USA også. Hvis dette funker bra, kommer jeg garantert til å følge i dine fotspor. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Holder dere gjerne orientert når maskin og spill dukker opp-prøver for harde livet å finne et rimeligere alternativ også-tror det er endel folk som heller vil kjøpe org istedenfor å chippe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå