Yonaz Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kjøpte meg en ny mus for 5 dager siden som jeg ikke er helt fornøyd med , og lurer på om jeg kan bytte den selv om skatza er slitt? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kommer sikkert an på hvor mye slitt de er... Spør butikken Lenke til kommentar
arokh Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Du sier jo ikke en gang hvor du har kjøpt denne musa. Hva med å kontakte butikken/webshoppen istedet? Lenke til kommentar
chil Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 åssen mus kjøpte du? mulig jeg kan kjøpe den, trenger ny mus....ikke at dette er et bruktmarked... men du kan jo selge den igjen, angreretten kan du desverre glemme Lenke til kommentar
underground Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Lurer egentlig på hvor mye det går an og slite mouseskatez på 5 dager under normal bruk. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hvis han har brukt IceMat, Steelpad 4s sliter endel på skates så en mulighet der. Men om de er veldig slitt spørs på 5 dagers bruk. Kontakt butikken, jeg fikk ny etter 8-9 mnd siden venstreknapp ikke virka lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå