bommse Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Maskinen kneler etter 10 min med Half life, er det noen som har hatt lignende problemer ?? Har forøvrig lastet ned siste driver fra NVIDIA og har samme problem. Har også fått tilsendt nytt skjermkort fra nettbutikken uten at det ble noe bedre. Skjermkort : POW 6600 GT Harddisk : WD Raptor 74 og seagate 250 Minne: : 2 x 512MB DDR PC3200 400Mhz i dual channel Hovedkort : GIGABYTE K8NF-9 Noen som har forslag?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er det lenge siden du har formatért maskinen? Er den overklokket? Det kan tyde på at det er problemer med systemet eller skjermkortet. Lenke til kommentar
bommse Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Maskinen er en mnd gammel, det eneste er at den største disken ikke var formatert da jeg fikk den, holder på å gjøre det nå ! Den er ikke klokket. Har fått nytt skjermkort, men det oppfører seg helt likt, maskinen går ned etter ca 10 min. :-( Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 første bud: Sjekk minnet med memtest86 (www.google.com) andre bud: hva ligger CPU temperaturen din på? Sjekk etter feilmeldinger i eventloggen. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvordan ligger det an med "Power"? - ikke en 350W Q-Tec som skal holde ting igang? Hvordan er det med ATX kontakt er det 24pin på kortet og 20 på PSU? Hvordan er det med varme, prøv med åpent kabinett om det ikke er "fullt av vifter". Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har samme problem med mitt Leadtek 6600GT, og har lest om mange andre som har problem med det kortet og forskjellige andre modellar av 6600GT.. har ikkje fått fiksa det sjøl, men ser at nokon fiksar det ved å skru av FastWrites i bios eller med rivatner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå