Gå til innhold

Passer dette hovekortet med denne rammen?

J0ppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoppa av den Twinmos pakken til 849,- og gikk for en Corsair "value select" pakke til 999,- til et MSI K8N Diamond kort eg bestilte igår. Maskina skal brukes til "Office" og eg skal overta trådløs løsninga... tror eg fant 3 Twinmos minne som var testa OK på kortet hos MSI..

Sett så mye om kluss mellom Twinmos og MSI kort at eg kanskje sparte meg, ryker fort 100,- i frakter om det ikke samarbeidet.

Har snart brukt et Corsair TwinX 1024-4400 sett på mitt Diamond kort i 3 måneder, gått ned ca. 300,- på den tida..

Lenke til kommentar

Hm.. Jeg lurer på noe av det samme her.

Har et MSI K8N NEO2, og har dual ram av typen TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack. Det jeg lurer på da, er om jeg kan ha enda mer ram av samme typen?

Grunnen til at jeg luer på det, er fordi at jeg hadde nemlig to ram-brikker fra før, men når jeg fikk den nye dual rammen, fungerte ikke de sammen. :hrm:

Tenkte jeg skulle slenge meg på her istede for å lage en ny.

Lenke til kommentar

Kan kanskje prøve med en pakke til, men syns eg har sett litt om større problem med 4 RAM brikker enn par - spesielt ulike.

Klarer man å bruke angrefristen "koster" forsøket frakta begge veier (150-200)

- eller om noen som kjører to Twinmos Dualpack på MSI kort kan gi et svar her for deres erfaringer.

Lenke til kommentar

Ja, jeg var litt usikker på om det gikk no særli bra med 4 brikker. Men de er jo ikke forskjellige da, det blir jo to par dual ram av samme type..

Men uansett. De brikkene jeg hadde fra før var også av merket twinmos, men på 512 og 256. De fungerte ikke sammen med dual rammen.

Er noen som har erfaringer med dette eller?

Det hadde ihvertfall vært til stor hjelp. Så slipper jeg å bestille, for så å sende dem tilbake igjen hvis det ikke fungerer.

Tjohei :p

Endret av MBrandt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...