Gå til innhold

Logitech cordless keybord og mus

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fått ett Logitec cordless keybord med mus LX 700, det som er mitt problem er det at når musen går tom for batterier og man skal lade den (ladebar mus) så er det ikke noe som indikerer at den er ferdig,noen som vet noe om dette? hvor lenge den må lade eller om det vil komme en indikasjon på når den er ferdig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når musen står i lader'n så blinker den så lenge den lader. Den slutter å blinke grønt når den er ferdig ladet. Den tømmes igrunn ganske fort. Så jeg har som vane å putte den i dockingen når jeg er ferdig med maskinen for kvelden.

Mvh

Thelle

Lenke til kommentar

Vel min blinker ikke når jeg setter den i laderen, den bare lyser grønnt hele tiden, og den er helt tom for strøm når jeg sist brukte den før den ble satt til ladning,men strømmen holder i 3-4 dager før jeg trenger å lade igjen.

Lenke til kommentar
Vel min blinker ikke når jeg setter den i laderen, den bare lyser grønnt hele tiden, og den er helt tom for strøm når jeg sist brukte den før den ble satt til ladning,men strømmen holder i 3-4 dager før jeg trenger å lade igjen.

Jeg hadde en slik mus, og fikk problemer med den. Fikk ca 3 dager bruk på fulle batterier... helt til jeg byttet i noen nye batterier. Da fikk jeg over 1 uke!

Prøv å bytt til noen nye NiMH batterier, så ordner det seg. (ikke bruk Li-ion, da laderen ikke støtter dette)

Lenke til kommentar

Ja, den holder i ca 4 dager.

Men det er jo alltid greit å sette den i laderen før du går for kvelden. Da vet du jo stort sett hvor du har den når du kommer neste dag.

Men min blinker grønt når den lader. Kanskje noen blinker og noen lyser. Jeg vet ikke. Men min slutter etter en halvannen times tid. Da regner jeg den som "full".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...