fxwz Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Smallville was here! Endret 16. april 2006 av Smallville Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 - mangler et ord i overskrifta - front mot front-kollisjon - ei bilulukke (ulykke synes jeg ser bedre ut, men ) - ambulansepersonell(et) - så å si - dei omkomne (tror jeg) Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 - mangler et ord i overskrifta- front mot front-kollisjon - ei bilulukke (ulykke synes jeg ser bedre ut, men ) - ambulansepersonell(et) - så å si - dei omkomne (tror jeg) Takk takk! Var det alt eller? Mangler vel Noreg, eller? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 ein bilulukke, ikkje eit Her er ein ordbok på veven som du kan bruke Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 "... eit barn blei mindre skadd ..." må det vel være? Og så heter det overlevande. Og alane = aleine eller åleine. Jeg er forresten ikke spesielt stødig i nynorsk, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Takk takk!Var det alt eller? Mangler vel Noreg, eller? AFAIK så er det lovlig å skrive Norge på nynorsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå