thoter Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 hei jeg har nettopp satt inn et nytt skjermkort (en Gainforce Geforce4 mx 64mb DDR) i naboens maskin. det er en ca 3 år gammel Compaq presario 7000 et eller annet. med 500 mHz PIII CPU. Lurer på om dette egentlig var lurt, fordi det har en lei tendens til å henge å kræsje. Er det noen som kan gi meg noen råd??? mvh terje thorsen Lenke til kommentar
alexio Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 jeg har en pc som er helt klin lik.... med gefroce 4 mx440 funker det strålende... toppers! send en mail til de du kjøpte kortet av... kanskje de kan hjelpe deg..... det er tross alt et dårlig kort i seg selv...du kan jo ikke forv3ente deg så mye av drøye 1000-lappen.... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Gaar litt off/topic i begynnelsen: Sitter pa en netcafe i Bankok(med thai-bokstaver) det er derfor jeg skriver slik som #paa#, og setter litt tegn som ikke passer inn... :-> Er det herlig der hjemme i kulden(SPOERSMAALSTEGN) Drar videre til Australia senere saa hvis noen er her eller i Australia saa kan de jo ta kontakt(hvordan*) 40 kroner halvtimen der jeg sitter naa! *rasker paa* - - - - - - - - Det var nok et lite overkill det der, ja. Har ingen erfaringer med overkills, men det er nok en del andre som har det... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 14:59, alexio skrev:jeg har en pc som er helt klin lik.... med gefroce 4 mx440 funker det strålende... toppers! Ok, mulig det funker fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå