håkon3230 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har ikke annet å fordrive, så jeg tenkte like greit at jeg kunne lage en tråd for de som har Nokis 3230. Har en selv (som dere ser) og dere kan jo poste bilder tatt med telefonen, spørsmål og diverse andre ting her. Lenke til kommentar
trainwreck Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei! Var i butikken idag og skulle kjøpe den..Men stygge netcom ville ikke la meg fornye abb pga. at det var mer enn 1 måned igjen. Problemet er at den gamle telefonen min ligger på bunnen av glomma Men men, vet du hvor stort minnekort det går ann å ha i den? Er den treig, som div tester på internett sier? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 1. Netcom ville ikke la meg fornye abb pga. at det var mer enn 1 måned igjen.2. Vet du hvor stort minnekort det går ann å ha i den? 3. Er den treig, som div tester på internett sier? 1. Har du under 1 mnd igjen på bindingstiden, kan du legge til 12mnd men da kun til Netcom. 2. Per idag finnes det DV RS-MMC opptil 256 MB(ca.750kr) 3. Den er ikke så treg som de nettsidene sier. Har du hatt en symbian telefon fra før av, vil den ikke virke noe tregere enn den du hadde. Lenke til kommentar
håkon3230 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 jeg synes ikke den er så treig, jeg. noen som vet omdette kortet funker? koster kun 300 kr, har vært knall! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg synes ikke den er så treig, jeg. noen som vet omdettekortet funker? koster kun 300 kr, har vært knall! Den skal visst funke så lenge det er Dual Voltage. Prisen var jo konge også. Ubekreftet 28.April. Lenke til kommentar
tnese Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Noen som har noen bilder tatt med 3230? Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Tror dere kan like godt hoppe over til denne tråden, så slipper vi å ha 30 tråder om samme mobiltelefon her på amobil.no http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=388308&hl= Lenke til kommentar
mphones Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Fikk nå utleveringsbilaget! Nå kan jeg hente 3230'n min på posten ! må bare vente til fatter'n kommer hjem først, orker ikke går helt til postkontoret ;P Gleder meg Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Tatt av N3230 (Normal Bildekvalitet, ikke høy) Endret 13. april 2005 av kvedno Lenke til kommentar
mphones Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fikk nå utleveringsbilaget! Nå kan jeg hente 3230'n min på posten ! må bare vente til fatter'n kommer hjem først, orker ikke går helt til postkontoret ;P Gleder meg Da har jeg mobilen i box ;D må si jeg er utrolig fornøyd! blitt litt forelsket Men hvilket minnekort er det man kan bruke på den? jeg her lyst på 512 MB og finnes det no adapter til det minnekortet som skal brukes? har en minnekortleser som leser av ms/pro, sd/mmc, sm og cf/md..... Og kan man legger symbian programmer rett på minnekortet fra minnekortleseren? eller m minnekortet sitte i telefonen når man skal legge inn et program! (fint om noen kunne kommet med noen linker til BRA og gratis sider men symbian programmer ) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Testet denne telefonen litt på jobb, og den virket veldig kjapp og responsiv. Noe av det tøffeste med hele telefonen var det spille der du bruker kameraet til å lete etter mål. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Testet denne telefonen litt på jobb, og den virket veldig kjapp og responsiv.Noe av det tøffeste med hele telefonen var det spille der du bruker kameraet til å lete etter mål. Høres gøy ut! Noen som vet om det spillet finnes på 6680? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Testet denne telefonen litt på jobb, og den virket veldig kjapp og responsiv.Noe av det tøffeste med hele telefonen var det spille der du bruker kameraet til å lete etter mål. Høres gøy ut! Noen som vet om det spillet finnes på 6680? Agent V heter spillet, ganske morsom Sjekket på nokia.no der stod det dette om spillene til 6680 Spill: Card Deck, Snake, 3D-snowboardspill Selv om det ikke følger med, så kan du garantert laste det ned:) Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Noen som har lyst å poste noen bilder av telefonen? Gjerne sammenligningsbilder. Virker som en grei telefon, men litt bred og tjukk ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) ikke for å kun komme med nyttesløse kommentarer men dette er en av de styggeste tlf jeg har sett.. virker som nokia med vilje lager den stygg pga at de dyrere tlf må virke fine, og for at det er en billig S60. men for all del, bra tlf for pengene virker det som. Endret 15. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Virker som en grei telefon, men litt bred og tjukk ? Størrelsen er helt perfekt. Noe mindre synes jeg bare er upraktisk. Endret 15. april 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Størrelsen er helt grei, men jeg kunne godt tenkt meg at den var 1 cm kortere. Det er uansett en av de mindre Symbian-modellene på markedet. Jeg klarer iallfall å sitte med den i lomma Utseende synes jeg er helt ok, men så er ikke jeg så jålete på det heller. Den store skjermen dominerer, ellers er utseende helt klassisk. Dette er uansett smak og behag så jeg ser ingen grunn til å diskutere det. Telefonen gir utvilsomt veldig mye for pengene. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Noen som vet om en bra nettleser jeg kan bruke på Nokia 3230? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Tror dere kan like godt hoppe over til denne tråden, så slipper vi å ha 30 tråder om samme mobiltelefon her på amobil.no http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=388308&hl= Nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg