kiripe Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Sorry, off-topic.. MEN Min 200gb takket også for seg for noen dager tilbake, det i tillegg til at den kun har snurret noen få runder i ny og ne. 3mnd. gammel.. Lenke til kommentar
fossie Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kjipt når harddisker tar reper'n! Når det gjelder håp om å redde dataene kan jeg anbefale å jevnlig defragmentere disken. Lettere for et rescue-program å rekonstruere disken fra RAW-format om filsystemet blir korrupt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Uansett ,jeg anbefaler ikke å benytte fw driver tilkopling på disse . Mulig maxtor bruker en dårlig fw-bridge chip uten å si dette sikkert men har erfart korrupsjon med fw de gangene jeg testet det. Nå som det er sagt , usb 2.0 derimot har funket bra med min flere år gamle dv-5000 . Lenke til kommentar
maqueman Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, eg brukte den på firewire.... Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei Jeg har en Maxtor One TouchII 300Gb disk som jeg har hatt siden jul. Den har fungert helt fint hele tiden Den har også blitt flyttet mye Har alle dataene mine på den jeg da .. untatt spilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå