Gå til innhold

SN25P støtter ikke dobbelt-sidet minne!

Anbefalte innlegg

Hør på dette gutta!

Bestilte en Shuttle SN25P sammen med 2GB(2x1024) 2-3-2-5 minne OCZ.

Men Netshop som bygger Shuttelen, har oppdaget at SN25P ikke støtter 16-chip minnebrikker. De er i samtaler med OCZ nå, og det står i tillegg på emballasjen til shuttle vissnok at dette ikke støttes!

Kudos til netshop for å jobbe med saken og prøve sitt beste :yes:

, men er ikke dette litt merkelig? Har ikke lest noen steder på nettet om dette, ville ikke et så radikalt og spesiellt kompatibilitetsrkrav blitt klint utover hele Internett?

Merkelige saker, og det er ikke akkurat lett å finne minne på 2GB som ikke er 16-chip ( eller dobbeltsidet ).

Hva mener hw.no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg sjekket dette nøyere ved å spørre OCZ selv om dette.

Jeg spurte:

" wonder if I can use 2GB Dual Channel Kit PN - OCZ4002048ELDCPE-K in a Shuttle XPC SN25P?"

Svaret jeg fikk var:

"We have not tested our 2GB Platinum kit with the Shuttle, though based on the specifications in the manual, the Platinum 3200 kit should work just fine."

Så jeg tar nå sjangsen å bestiller det selv i når jeg får penger i mai. Ikke mas på meg om det passet. Jeg skal skrive det inn her når jeg har testet det.

Lenke til kommentar

Heisan !

Vi har nå sjekket ut dette nøye, og vi får dette til å virke fint på tross av at det står noe annet i manualen til Shuttle`n. Trolig har de fikset dette i ettertid av at manualen har blitt laget, nå funker det hvertfall fint med det aller meste av brikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...