Lapette Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Hey. Er en lvl 50 rogue, og ble nettopp ferdig med hovedquesten i maraudon, hvor questen gir en Thrash Blade. Fikk questen sharet av et partymedlem. Kommer tilbake til nijels point i desolace for å levere, men legger merke til at hesteduden jeg skal levere questet til er orange, og at jeg kan angripe ham. Jeg kan ikke levere questet til ham, noe alle mine andre partymedlemmer gjør. Jeg legger merke til at på "reputation" har jeg "Unfriendly" med Cenarion Circle som jeg antar er familien til denne hestemannen. (kentaur ja .P) Hvordan I alle dager skal jeg få den tilbake til friendly? drepe fiender av dem? Hvem er i såfall fiendene? BLEH! Vil ha thrashbladet mitt Endret 12. april 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Canute Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 I desolace er det (minst) 2 forskjellige centaur stammer. For å bli friendly hos den ene må du drepe mange centaurer hos den andre stammen. (Var et quest man gjorde i desolace) Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Neida, Cenarion Circle er den tredje, og hører ikke til de to.. du sikter til Gelkis og Magram clanene :\ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Du skulle ikke angrepet. Du skulle trykket "u" og tatt av den haka ved siden av "Cenarion Circle". Nå er det ingen vei tilbake.. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) WHAT?! Ingen Thrash blade?! (inlegg 666) Endret 12. april 2005 av Lapette Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 En mulighet er å gjøre quests for dem, men er det mulig å få quests fra dem når de er unfriendly? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er det ikke Cenarion Circle som også holder til i Darnassus og bla gir quests for Un'Goro Crater da? Isåfall er dette kanskje kjipt ja Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 ?!?! Neeeei.. livet mitt i ruiner Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Så vidt jeg vet har alle faksjonene en fiende (skal ikke si det sikkert ang. de store, som SW, IF, Darnassus etc). Du må rett og slett finne den typen mobs som gir deg rep gain hos Cenarion Circle. Burde ikke være for vanskelig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Er ikke det bare å løpe rundt i tedrassil sånn generelt og drepe mobs da? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Cenarion Circle holder til i Moonglade da. Ikke Darnassus. Druids får mengder av quests fra dem, men jeg (lv 60 Pally) har knapt fått 2-3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå