M`kululu Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 er det flest personer med midi eller big tower her på forumet??? Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 jeg har midi, jeg tror de fleste har det, men jeg er ikke sikker :smile: [ Denne Melding var redigert av: TerjeJensen på 2002-07-05 14:39 ] Lenke til kommentar
555 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 har midi. skulle hatt big................... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har for øyeblikket et Aopen Midi Tower :sad: (vekk skal det) [ Denne Melding var redigert av: bamsefar på 2002-07-05 16:03 ] Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Bamsefar: det er plass til 2 Psu er i chieftec kabinettet(har samma sjøl med 2 PSU). Jeg skal tilogmed prøve å skvise inn en radiator i toppen over PSU men det blir nok kunn plass til vifter på innsia av kabinettet. 6/7 cm.ledig over PSU. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Tusen takk for svar Pump Action :smile: Skal fjerne mitt off-topic innlegg! Takker enda en gang Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Midi, bigtower er for stort når man drar på lan. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Chieftec bigtower, er litt tungt å ta med seg på lan, men jeg har montert på håndtak så det er ikkeno problem Lenke til kommentar
letmein Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har Chieftec Dragon Big Tower. Hadde Aopen HX08 før det, nå er jeg dritt lei de store kabinettane.. er så uhåndterlige når man skal flytte maskinen etc. Må se å få handla meg ett nytt litt minde kabinett... Lenke til kommentar
Mhansa87 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Enkel oversikt: - Mini: for de som skal på LAN å ardri åpner kabinettet (bortsett fra når de satt den sammen) - Midi: for de som skal på LAN og mekker litt av og til. - Big: for de som sitter hjemme med PIZZA og BRUS og kaller seg CaseModere (ikke anbefalt for de som ikke vil knekke ryggen på vei til LAN) Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 det er da vel ikke noe problem å ta et big tower med på lan. Man trenger jo bare å ha håndtak og en bil som man bærer det til og fra. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 19:53, Bugaloo skrev:det er da vel ikke noe problem å ta et big tower med på lan. Man trenger jo bare å ha håndtak og en bil som man bærer det til og fra. trenger da ikke håndtak? Det veier vel maks 30kg med innmat og det er da ingenting? Folk får det jo til å virke som et fulltower veier 70-80kg. Har forøvrig midi tower selv. Har ikke plass under pulten til noe maxi og jeg synes midi ser penere ut :smile: btw så er micro tower _veldig_ undervurdert av nerder. Har vel noe med at for mange har hatt et micro fra Compaq først og nå skyr de det som pesten. Microtower fra gode produsenter derimot er helt kurante de. Kan få vannkjøling inni der hvis du vil det Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Det som er fordelen med bigtower er at du kan få plass til mere stæsj i pc'en (ja, tenk, jeg brukte uttrykk) og for oss som ennå har luftkjøling, gir det større luftsirkulasjon som igjen gir bedre forhold slik at systemet kan "puste" friere... OG SÅ TIL DERE ANDRE!!! Dere svake små mennesker som synes en bigtower er tung burde virkelig slippe tastaturet to ganger i uka og begynne å løfte vekter eller trene noe sånn at dere ikke ødelegger ryggen på pc'en... Snakker om hengerumper og pappskaller... Det finnes sånne koffertstativer med hjul til 150,- som dere kan spenne fast pc'en på hvis dere gidder å tenke vettu... Hvor kommer verden til å gjøre av seg??? :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hadde aopen big tower med mange vifter, ekstra hull+++ bytta til lianli midi og har det helt konge. best temperatur når alle vifter går på 7 volt, laveste hastighet på de to viftene i front og er mye mer håndterlig en mitt gamle beist!! godt fornøyd med lianli, men om det er verdt 2000 er jeg ikke helt enig med meg selv enda i... he he. ja og i tillegg kommer strømforsyningen på 600 da.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 har seff bigtower (dragon black), så får jeg trent litt når jeg drar på LAN oxo da vøtt Lenke til kommentar
Komle Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Big MoFoHo chiftech. flott tårn men jeg bytter det snart i en cube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå