Cerb89 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 kom over disse: http://www2.filmweb.no/nyheter/article.jhtml?articleID=29432 (denne er gammel men) http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/film/article367736.ece (denne er relatvit ny) Alle Simpsons fans se her, simpsons langfilm kommer Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Fett!! Gleder meg enormt!! Endret 12. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hoho, jeg gleder meg. :!: Lenke til kommentar
whom Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har en dvd-rip liggende på maskinen so jeg lastet ned, The Simpsons Gone Wild. Har ikke sett den, men det ser ut til å være en langfilm. Eller er det episoder satt sammen tett i tett? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ingen tvil om at jeg skal se den i hvertfall, men har på føelsen at man angrer etterpå. Jeg tror det skal mye til for at de klarer og få simpsons til å ja........jeg finner ikke ord engang, men håper de klarer det Men uansett så skal den sees i hvertfall Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Dette var fett! *glede seg* Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har en dvd-rip liggende på maskinen so jeg lastet ned, The Simpsons Gone Wild. Har ikke sett den, men det ser ut til å være en langfilm. Eller er det episoder satt sammen tett i tett? Episoder satt sammen. Uansett, Matt G. har for lenge siden sagt at det kommer film beste simpsons kilde The Simpsons Channel Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Skal selvfølgelig se den når den kommer. Tror det kan bli bra, jeg. Eller tror jeg vil synes den er bra i hvertfall, jeg nyter ikke bare humoren, jeg nyter hele verket - tegninger, lyder osv. Mange som klager på de nye episodene, men jeg liker hver eneste en. Humoren er svekket, men hver eneste episode i sin helhet er bedre enn før - mener i hvertfall jeg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Utrolig bra. Gleder meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Old news, men kan uansett ikke komme fort nok:D The Simpsons <3 Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Genialt! Dette kjem sikert til å bli konge Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg har en dvd-rip liggende på maskinen so jeg lastet ned, The Simpsons Gone Wild. Har ikke sett den, men det ser ut til å være en langfilm. Eller er det episoder satt sammen tett i tett? OT: Har denne DVD-en selv. http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=26435DVD Blir fett med langfilm, men forhåpningene blir deretter - og den potensielle fallhøyden hvis skuffelse stor. Blir spennende å se hvordan humoren fungerer i "helaftens spillefilm"-format. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Kunne det bare kommet en futurama the movie elns så hadde det blitt perfekt Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Dette kan bli veldig bra Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvis den kommer på kino, blir det nok mange seere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå