Strategery Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har en 42'' TV. Ja jeg sa TV, jeg har ingen widescreen eller plasma. Problemet med TV'en min er at noen ganger henger bilde og lyden litt, det skurrer litt og etter 3 sek. så fungerer den fint igjen. Det er akkurat som det på en måte hakker. Bildet blir uklart og lyden blir på en måte borte. Det skjer bare i en spessiel periode, f.eks. Ved dagry slo jeg på TV'en å så litt, ingen problem. Senere på kvelden så slo jeg på TV'en igjen, da begynte problemet igjen. Det holder på i ca. 15 min. så gir det seg for kvelden. Noen som har en idé hva dette er? Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Kanskje noe galt med antenneledningen? sjekk om den sitter godt nokk i. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Kanskje noe galt med antenneledningen?sjekk om den sitter godt nokk i. Den sitter som den skal. Kan det være en dårlig strømkontakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå