DraZeN Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Da var jeg på innspurten av å bli ferdig med kassen min, synes resultatet ble ganske bra, mangler bare å trekke den ferdig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 dritkult element og dritkul kasse.. testa den nåkka?? bra bass?? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 dritkult element og dritkul kasse.. testa den nåkka?? bra bass?? Må fikse bagasjerommet litt før det blir bra nokk inn i kupeen, er fullstendig avskilt med metall. Men det spiller bra. Fikk klage fra naboer når jeg stod på gårdsplassen og spilte. Og du ser ikke noe særlig i speilet når du spiller for full guffe, det dirrer så mye at alt blir blurry. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Og du ser ikke noe særlig i speilet når du spiller for full guffe, det dirrer så mye at alt blir blurry. Kjenner til den der.. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Den var ganske flott skal jeg si. DraZeN teh win!! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 kjøre du med caliber forsterker? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Jepp, kjører en Caliber racing ca 502, og jeg må si, dette er den forsterkeren som har imponert meg MEST. Skal bytte den ut med en cadence q2300 til sommeren, og da går den til bakhøytalerforsterker Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Gjør deg en tjeneste og monter heller etpar ekstra midbasser i framdørene. Bakhøyttalere er bortkasta tid og penger, du sitter jo foran i bilen ikke sant? Dessuten kan du da heller lage lufting ned til suben med hull overtrekt med filt el.l istedet for å stappe full hatteehylla med andre ting. Sjekk om du finner ferdige kabinetter for døra di her. Endret 14. april 2005 av Jalla Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Har planer om å installere et komponentsett senere. Og har tenkt å bygge kabinettene selv i mdf og så støpe med glassfiber rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå