Strategery Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg tenkte jeg skulle lage med en hjemmeside til Clanen min. Jeg syns home.no sin suger hardt, så jeg er på leting etter en annen. Noen forslag? #denne er sikkert feilpostet, flytt gjerne. Jeg fant ingen annen plass å legge den. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Dreamweaver, notepad2, notepad++, etc To funksjoner som IMHO er et "must have" er: - Auto complete av tags/attributter - Syntax highlighting Så vidt jeg er klar over er det kun DW som støtter begge, men skyt meg gjerne hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Dreamweaver, notepad2, notepad++, etc To funksjoner som IMHO er et "must have" er: - Auto complete av tags/attributter - Syntax highlighting Så vidt jeg er klar over er det kun DW som støtter begge, men skyt meg gjerne hvis jeg tar feil. Har du en link? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Dreamweaver, notepad2, notepad++, etc To funksjoner som IMHO er et "must have" er: - Auto complete av tags/attributter - Syntax highlighting Så vidt jeg er klar over er det kun DW som støtter begge, men skyt meg gjerne hvis jeg tar feil. Har du en link? Dreamweaver, Notepad2 og Notepad++ Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Før du lager en hjemmeside, les det som er på denne siden: HtmlDog Installer så Macromedia Dreamweaver og du skulle klare deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå