Gå til innhold

Xbox er chippet-hvilke programmer er best?

en_fyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror den her blir stengt om du ikke fjerner den nederste setningen...

Noen programmer du bør ha:

Xbox Media Center

dvd2xbox

dvd-x

Anbefaler forresten EvolutionX som dashboard. Kanskje litt kjedelig, men det har alt JEG trenger i hvert fall, og er veldig enkelt å bruke :)

Flere også men de jeg kommer på i farta. Jeg har selv 200gb og har plass til mange spill. Varierer på størrelsen.

Lenke til kommentar

Slayers AutoInstaller er vel en grei pakke, med alt av programmer man vanligvis trenger.

Jeg har installert en AUtoInstaller-lignende pakke fra Digistore, der jeg kjøpte chippen min fra. Da får jeg norsk språk, og mer enn nok av programmer jeg trenger. På PCen bruker jeg FlashFXP til filoverføring, og Craxtion hvis jeg skal ekstraktere ISO-filer over FTP. Men Craxtion er ganske buggy, så det hender jeg må brenne ut på DVD før jeg kan legge inn på Xboxen.

Lenke til kommentar

Slayers er en bra og grei installasjonscd. Men man bør absolutt oppdatere de forskjellige programmer for det. De mest interessante er kommet ut i mange nye versjoner etter at siste Slayers "gikk i trykken"

Om Craxion er buggy så prøv Qwix, den har jeg ingen problem med.

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Kan anbefale Complex Tools til overføring av backups fra PC til xbox. Den unpacker automatisk iso fra rar-arkiver og pakker ut både rar og iso on-the-go, det eneste du trenger velge er rar releasen "homebrew"-spillet du pakker ut kom i, så gjør programmet resten. Og ja, det støtter smb slik at du ikke trenger flytte filer fra pc-en, det gjør programmet selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...