Hi-Fi Lasse Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 I dag har jeg skjært ut sidene! Ble noen sponplater jeg fant i bua. Skal nok sette sammen platene senere i dag, bare venter på en drill som skal bli ferdig ladet Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Blir bra, trenger noen bilder bare da Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) En liten UPDATE i kveld Bunn,bak,topp og ene siden Satt sammen Hvis jeg rekker så skal jeg montere sidene i morgen Endret 26. april 2005 av Hi-Fi Lasse Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ser lovende ut! Kan du bruke -tagg neste gang? Det gjør heller ingenting om du endrer det nå heller. Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Ser lovende ut! Kan du bruke -tagg neste gang? Det gjør heller ingenting om du endrer det nå heller. Er det lov med IMG tag på 800x600 bilder? Gadd ikke få pryl nå..var derfor :!: Endrer det gjerne om noen svarer. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 så fint ut dette.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ser bra ut dette ja. Tror det er lov, men hvis ikke, så resizer du bare bildene med f.eks. paint (les i regler for worklogs, tror du finner det der) Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Liten Update! Festet ene sideplaten her om dagen! Det var noe greier på den fra før av som dere ser, men det blir uansett ikke synlig i det hele tatt! Vet at det har tatt lang tid mellom hver update men jeg har vært syk (sengeliggende, ikke modde syk) en stund nå I morgen er det jo fridag og samme med fredag så det blir nok update med litt flere bilder og. Endret 4. mai 2005 av Hi-Fi Lasse Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ser jo greit ut det, men det hadde vært kjekt med noen flere bilder, og litt mer som var gjort Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Så ut som om det ble fint da! Heil fridagene, mer tid til modding!! =D Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Ser jo greit ut det, men det hadde vært kjekt med noen flere bilder, og litt mer som var gjort Enig :!: Men det skjer så mye for tida! Skole,examen snart,jobb,venner,moped osv.. Endret 9. mai 2005 av Hi-Fi Lasse Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 så fin-fint ut det der får håpe at du holder deg bra slik at det blir flere updates da Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 najs... dette blir bra HiFi Lasse stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå