dizzy85 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Sony Ericsson K700i Jeg vurderer å kjøpe Sony Ericsson K700i Optic Silver 900/1800/1900, GPRS,MMS og kamera og lurte på om andre har noe å si om produktet? Hørt batterilevetiden er dårlig? Går det ann å kjøpe bedre batteri, i såfall er det dyrt? Eller går det ann å oppgradere mobilen på en annen måte for å få lengre batteri på den? Eller andre mobiler som ligner i funksjonalitet og pris som man heller bør satse på? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Om du ikke er helt sikker på hvilken telefon du bør satse på; så ber jeg deg lese/bruke denne malen slik at vi kan prøve å fortelle deg hvilken telefon vi mener passer best på grunnlag av funksjoner, bruksområde og ikke minst pris..! Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg har også tenkt å kjøpe meg ny telefon, fant K700i med netcom youngtalk 12mnd til 702kr hos telebutikken.no Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg har nå min k700i nr2 (den første falt i bakken en gang for mye) anyways, jeg er STORFORNØYD med denne mobilen, kunne ikke tenkt meg en annen mobil.. og med tanke på batteriet så kommer det HELT ann på forbruk. min kan holde seg i dagesvis, over ei uke for den saks skyld hvis jeg ikke bruker den så mye, men med å høre på radio hele dagen, spille osv så synker batteritiden f*** så fort. åpenlyst nok SE K700i no1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå