kvase Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...FC6993B8EDC2183 så her at det kommer noen mulig inntresange kabetter fra aopen hva syne andre om disse fant dem på pc wold norge Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Synes de var helt greie... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Aopen EZ Solution likte jeg utrolig godt Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 mye bedre en de gamle! stilige var de Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Uff, nå har også Aopen kastet seg på stygghetsbølgen. Vindu og lys EZ-kabinettet så greit ut, men heller ikke mer. Får håpe de kommer med noen ordentlig kabinett også. Jeg liker Aopen, synd om de skal bli redusert til dette... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Greie kabinett, EZ minner litt for mykje om Silentium T2 etter min smak, noko som ikkje er negativt. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Synes de så litt bedre ut enn de gamle, men ikke noe spess med dem, bl.a. at de ser ut som rip-off med små mod`s av andre kabinetter, synes de ligna litt_for_mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå