cynosure Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Leser på Thermalright sin side at XP-120 vil dekke over det første pci-e sporet. Er det der skjermkortet skal stå eller er det bankers og bare å sette i gang ? hvis det ikke er bankers så vil jeg gjerne at dere anbefaler et annet hovedkort. dette skal på hovedkortet amd 64 3500+ 1gb eller 2gb ram 1 stk skjermkort ikke SLI 3 sata hardisker 1 dvdbrenner 1 cdbrenner 1 stk thermalright xp-120 siden den ligger i skuffa 1 stk tråløst nettverkskort sånn type dlink 108mbit (fins det et deilig kort med sånn innebygget) jeg lurer på overklokking av cpu og da jeg er litevitende på det område skader det ikke med windows overklokking eller i det hele tatt veldig lettvint klokking på forhånd takk, og til de som flamer dere brenner vi EDIT: link til thermalright EDIT2: Har et stk thermalright xp120 i skuffen skal til innkjøp av deler takk for svar cynosure Endret 12. april 2005 av cynosure Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det må da være MYE billigere å kjøpe en annen kjøler enn hovedkort. Kortet du har er vel også meget bra. Kan anbefale Mist Megatower, den kan du vinkle hvem vei du vil. Den kjøler også bra. (selv om den ikke står under AMD socketene hos microplex så passer den til dem uansett) Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 litt uoversiktlig skrvet fra min side men jeg har altså den kjøleren og skal altså kjøpe nytt hovedkort, cpu, ram og skjermkort cynosure Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Da skjønte jeg. Velger du asus eller abit så er du ihvertfall sikret god ytelse. Sitter selv på Asus A8N-SLI Deluxe og er kjempefornøyd med det, selv om jeg aldri kommer til å bruke SLI funksjonene. Den passer også med kjøleren din i følge thermaltake. Tipper også at deres nye nForce 4 ultra brikkesett vil passe, den har ikke SLI mulighet. 1 stk skjermkort ikke SLI Selv om kortet har mulighet for å brukes i SLI, så om du ikke gjør det så yter det fortsatt like bra som ett som ikke har muligheten. Lenke til kommentar
M4c Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har DFI nForce 4 og XP-120 kjøler, funker fint med alle PCI-E grafikk-kort. Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 det er da slik at skjermkortet settes i et pci-e spor lenger nede !? ikke noe problemer med ram eller noe, da tror jeg jeg går for det hovedkortet. cynosure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå