Diff Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Lurer på om jeg skal overklokke min Intel 3,4 Ghz. Hvor mye kan jeg dra den opp i uten å bytte vifte? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvilken prosessor er det snakk om? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Så lenge temperaturen ikke er for høy. Lenke til kommentar
Diff Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Hvilken prosessor er det snakk om? En slik en tror jeg... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Dette er en Prescott som er kjent for å være varme. Lenke til kommentar
Diff Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Dette er en Prescott som er kjent for å være varme. Ikke så mye klokking på den altså? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jo da den er vell bedre enn northwood kjernen i å klokke men også varmere Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Dette er en Prescott som er kjent for å være varme. Ikke så mye klokking på den altså? Prescott er ikke så god til overklokking nei. Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jo da den er vell bedre enn northwood kjernen i å klokke men også varmere unskyld meg, men ROFLMAO!!! dette er det dummeste jeg har hørt i hele dag, men jaja.. Jeg tror den cpuen klarer 4ghz fint med boxed vifta... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Dette er en Prescott som er kjent for å være varme. Ikke så mye klokking på den altså? Prescott er ikke så god til overklokking nei. Prescott er faktisk veldig god overklokker Trenger bare litt god kjøling, som mange andre prosessorer jeg kjenner til unskyld meg, men ROFLMAO!!!dette er det dummeste jeg har hørt i hele dag, men jaja.. Jeg tror den cpuen klarer 4ghz fint med boxed vifta... Nettopp stått opp ? Ingen hemmlighet at prescott er varm, ikke uten grunn den blir kalt presHOT Men de klokker bra, det skal de ha Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Prescott er varm, men den er ikke SÅ varm som folk skal ha det til. Min 3.2 prescott lo på rundt 32 grader med boxed vifte. Klarte kjøre den på 3.8 på 40 grader med boxed vifte. Det er Prescott 478 som er VELDIG varm, ikke 775. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 7.2ghz rekorden var jo gjort med en prescott Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Dette er en Prescott som er kjent for å være varme. Ikke så mye klokking på den altså? Prescott er ikke så god til overklokking nei. Folk som ikke vet hva de svarer på bør etter min mening gi f... i å komme med sånne utsangn. Precotten klokker mye bedre en Nortwooden hvis du har god kjøilng. Det kan jeg si for de jeg har hatt 4 stk northwooder og 3 stk prescotter opp gjennom årene, og samtlige Prescotter klokka høyere en noen av Northwoodene. Dessuten er Northwooden plaget av SNDS og degradering ved for høy vcore. Prescotten yter også en del bedre en Northwooden da du får klokkan litt < @3.6 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har hatt 4 Nwer og alle har klokka dårligere enn min Prescott som jeg har nå! Må jo seff ha god kjølinga da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har hatt 4 Nwer og alle har klokka dårligere enn min Prescott som jeg har nå! Må jo seff ha god kjølinga da det må man jo på alle prosessorer. Lenke til kommentar
jørn nilsen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 folk har forskjellige erfaringer her.. jeg ville ikke ha hatt en prescott om noen kastet den etter meg. er rett og slett for varme. ser de tempene som oppgis her må være ide, gi LOAD temper etter et døgn med burn på maskina så får du andre tempraturer. og det at nortvood kolkker litt over 3.6 er bare sprøyt.. min 3.2 northwood greier 3.85 stabilt som faen.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 kja.... min 3.0 klarer jo 3.5-6 ghz Heldig du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå