Gå til innhold

Det perfekte partyet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en rest spec druid healer ikke like bra som en priest, det er faktisk ganske stor forskjell. I allefall i høyere levels.

Det vet jeg ikke noe om, har hørt om store diskusjoner om dette, om hvem som egentlig er best, men skal ikke si noe sikkert, alt jeg vet er at jeg har hørt noe om at druid er like god som priest eller bedre, så ikke hugg av meg hode vis dette er helt på jorde.

 

Edit: Druid har Rejuvenation den er en instant heal spell, bare at den healer over tid da, er sikkert ikke det du mente men uansett :p

Jeg er glad i druiden min som jeg holder på med nå værtfall :D

Du kan mene hva du vil, at en rest specced druid er en like bra healer som en prest, neppe. En holyspecced prest er den beste healeren og vil alltid være det, hvis ikke hadde det ikke vært noen prester.

Det har ikke noe med hva jeg mener, så der tar du feil, det jeg sier er at jeg har hørt/sett diskusjoner om dette.

Lenke til kommentar
en rest spec druid healer ikke like bra som en priest, det er faktisk ganske stor forskjell. I allefall i høyere levels.

Det vet jeg ikke noe om, har hørt om store diskusjoner om dette, om hvem som egentlig er best, men skal ikke si noe sikkert, alt jeg vet er at jeg har hørt noe om at druid er like god som priest eller bedre, så ikke hugg av meg hode vis dette er helt på jorde.

 

Edit: Druid har Rejuvenation den er en instant heal spell, bare at den healer over tid da, er sikkert ikke det du mente men uansett :p

Jeg er glad i druiden min som jeg holder på med nå værtfall :D

Du kan mene hva du vil, at en rest specced druid er en like bra healer som en prest, neppe. En holyspecced prest er den beste healeren og vil alltid være det, hvis ikke hadde det ikke vært noen prester.

Det har ikke noe med hva jeg mener, så der tar du feil, det jeg sier er at jeg har hørt/sett diskusjoner om dette.

de healer kanskje like bra, men presten har fler muligheter.

Som instant fear på mange folk, fade osv.

 

Men dette kan motvirkes av at druid har leather armour, bjørneform, katt for stealth.

 

Uansett så er healingen til prest mye kulere :p

 

OT: brukes noe annet en flash heal i end game?

Lenke til kommentar

du kan si hva du vil , å spille theorycraft hele dagen spiller ingen rolle.

 

Jeg spiller priest sammen med en rest spec druid, og i høylevel instanser er det ikke tvil om hvem som healer best når situasjonen blir vanskelig.

 

Når det er sagt, så setter jeg stooor pris på å ha en druid i partyet sammen med meg. gjør ting lettere.

Lenke til kommentar
Skal starte på nytt den 15 :thumbup:

 

Jeg å noen venner har diskutert litt om hvilket party vi skal ha..

Vi er 5 stykker å hadde tenk å gå:

 

- 1stk Warrior, for å tanke (deff specced).

 

- 1stk Hunter, for pulling egenskalpene å groupkontroll i instanser.

 

- 1stk Preist, den beste healeren.

 

- 2stk Mages, for mye dmg og ovelegene AoE spells i instanser.

 

Synes selv dette ser bra ut, noen som har en mening om noe som burde ha vært byttet ut redigert...

Trenger jo strengt tatt ikke en hunter for å pulle, dette kan hvemsomhelst gjøre. Hunters ser jeg liten vits å ha med i et party som jeg starter.

Lenke til kommentar
Warlock (seff)

Mage

Priest

Warrior

Paladin

 

Kan diskuteres om paladin burde vert skifta med en druid

Folk har skjønt det.

 

Warrior - Tanke

Paladin - Second tanker (kan heale seg selv og gjør jobben mindre for priest. Kan også dele ut digge blessings. Som priest er blessing of salvation teh win! <3). Pala kan også resse.

Mage - Ta småadds og lage vann til de som trenger.

Warlock - Kjøre "flammeregn" (kan ikke ordet :p) sammen med mage sin blizzard på små patrols = omg, teh win again! <3. Også healthstones + heartstone på priest ofc.

 

Kan ikke feile. :)

 

BTW, alle snakker om at rogues i bra i partyet:

 

Som priest så må jeg si at jeg ikke liker å ha rogues i partyet.

 

1. De tåler ikke en dritt. De lager bare enda mer jobb til priest fordi priesten må spamme flash heals for at han skal overleve, og da dør warlock/mage før de har brukt opp mana..

2. De tar vekk aggro fra warrior og får 1000 bosser på seg.

3. De går på mobs før mage/priest/warlock er klar.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Warlock (seff)

Mage

Priest

Warrior

Paladin

 

Kan diskuteres om paladin burde vert skifta med en druid

Folk har skjønt det.

 

Warrior - Tanke

Paladin - Second tanker (kan heale seg selv og gjør jobben mindre for priest. Kan også dele ut digge blessings. Som priest er blessing of salvation teh win! <3). Pala kan også resse.

Mage - Ta småadds og lage vann til de som trenger.

Warlock - Kjøre "flammeregn" (kan ikke ordet :p) sammen med mage sin blizzard på små patrols = omg, teh win again! <3. Også healthstones + heartstone på priest ofc.

 

Kan ikke feile. :)

 

BTW, alle snakker om at rogues i bra i partyet:

 

Som priest så må jeg si at jeg ikke liker å ha rogues i partyet.

 

1. De tåler ikke en dritt. De lager bare enda mer jobb til priest fordi priesten må spamme flash heals for at han skal overleve, og da dør warlock/mage før de har brukt opp mana..

2. De tar vekk aggro fra warrior og får 1000 bosser på seg.

3. De går på mobs før mage/priest/warlock er klar.

Mener du alle Rogues er slik som du beskriver i ditt 3. punkt?

I min mening, blir vel kanskje noe fanboy ettersom jeg er Rogue, fungerer Rogue godt i et party i instances pga. Sap og Blind.

 

Og det med at de "tar" aggro fra Warrior er jo helt på jordet, du kan umulig ha spilt med gode Rogues i party da, Rogue skal bruke Feint som fjerner aggro, om Warrioren ikke klarer å holde aggro fra en rogue er warrioren også utrolig dårlig.

 

Kan ikke si jeg er helt enig i hva du sier, men det er nå så.

"Perfekt" party fra min side må vel bli:

Rogue,

Priest,

Warrior,

Mage,

og til slutt en Warlock

 

Rogue holder "un-aggro" mobs vekk fra Priest med å dra dem til seg med Evasion, Warrior bruker taunt, eller Thunder Clap som drar aggro til dem. Priest og Warlock står i bakgrunn og spammer DoTs og healer. Og mage står også i bakgrunn og sender massive damage spells.

 

Edit: Og selvfølgelig om gruppen møter på grupper med mobs kan Rogue gå inn med Sap, med eller uten improvement, og sappe èn eller flere mobs om det trengs.

Endret av Artex
Lenke til kommentar
Mener du alle Rogues er slik som du beskriver i ditt 3. punkt?

I min mening, blir vel kanskje noe fanboy ettersom jeg er Rogue, fungerer Rogue godt i et party i instances pga. Sap og Blind.

 

Og det med at de "tar" aggro fra Warrior er jo helt på jordet, du kan umulig ha spilt med gode Rogues i party da, Rogue skal bruke Feint som fjerner aggro, om Warrioren ikke klarer å holde aggro fra en rogue er warrioren også utrolig dårlig.

 

Kan ikke si jeg er helt enig i hva du sier, men det er nå så.

"Perfekt" party fra min side må vel bli:

Rogue,

Priest,

Warrior,

Mage,

og til slutt en Warlock

 

Rogue holder "un-aggro" mobs vekk fra Priest med å dra dem til seg med Evasion, Warrior bruker taunt, eller Thunder Clap som drar aggro til dem. Priest og Warlock står i bakgrunn og spammer DoTs og healer. Og mage står også i bakgrunn og sender massive damage spells.

 

Edit: Og selvfølgelig om gruppen møter på grupper med mobs kan Rogue gå inn med Sap, med eller uten improvement, og sappe èn eller flere mobs om det trengs.

Jeg vil heller ha en paladin enn en rogue.

Lenke til kommentar

En dyktig rogue drar ikke agro i det hele tatt, fordi han bruker stunlocks i stedenfor de skillsa som gjør mest skade..

Dessuten spammer en dyktig rogue feint hele tiden, og bruker rupture eller kidney shot som finishing moves og cheap shot eller garrote som åpning av kampen ..

Lenke til kommentar

Jepp...la warrior ta seg av all skaden som blir utdelt. Da beholder han aggro og hele pakken. Dem andre kan bare konse på å heale warrior og holde andre mobs frøset fast i bakken elelr stunnet til warrior kan komme seg bort å hakke løs på dem.

 

Som warrior har jeg det egentlig alltid gøy. Er selvsagt ikke def.spec'et, men fyrer på fury så det holder...da holder jeg agroo og deler ut massiv skade. Tar mye skade også, men tåler jo det helt fint. Da kan i grunnen alle dem andre også ha det gøy med å hakke løs på mobben. Så lenge en healer holder et bittelite øye med HP'en til folka. Det gøyeste er når man kan rulle over mobsene...dvs at dem er noenlunde samme lvls som en selv.

 

Er mobsene vanskelig må man tenke mer på måten man skal gå fram på og det blir straks mye kjedeligere å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...