Gå til innhold

Det perfekte partyet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk vært i noen grupper hvor vi bare var warriors. Det var skamfett da. Vi drepte mobs sinnsykt fort. Klart det ble litt problemer med mer enn tre mobs da men..så lenge vi var forsiktig var det utrolig gøy. Er bare å sitte seg ned i et halvt minutt etter hver kamp hehe..ta seg en røyk!!

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk vært i noen grupper hvor vi bare var warriors. Det var skamfett da. Vi drepte mobs sinnsykt fort. Klart det ble litt problemer med mer enn tre mobs da men..så lenge vi var forsiktig var det utrolig gøy. Er bare å sitte seg ned i et halvt minutt etter hver kamp hehe..ta seg en røyk!!

I deadmines eller ragefire chasm kanskje. Men jeg tviler på dere har prøvd dette i flere instanser med hell.

Lenke til kommentar

Ja det var ikke noen high lvl instanser, men vi var ganske low lvl selv da. Deadmines ja. også grupper mot mobs i STV (ikke instanser). Vi dreper fort, men det som trekker ned er at det blir en del "sitte i ro og la livet komme seg opp igjen", så det går litt tid. men prot var omtrent bannet å bruke..var fury så gjaldt..det haglet med crits..

 

Men self..kommer det en vanskelig boss så vil han jo drepe en og en av oss.

 

5 warriors passer best når man skal kjøre en "wipe e'm out" run

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

I Stratholme er hunters veldig bra i gruppe med sine flares. De trenger man.

 

Gruppen vår:

 

Hunter(ikke pet)

Priest

Paladin

Warlock

Mage

 

Noen ganger så bytter vi hunter med warrior.

 

De aller fleste dungeons under lvl 50 er samme hva du har med deg bare du har en healer og en tanker er resten et fritt valg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Ja det var ikke noen high lvl instanser, men vi var ganske low lvl selv da. Deadmines ja. også grupper mot mobs i STV (ikke instanser). Vi dreper fort, men det som trekker ned er at det blir en del "sitte i ro og la livet komme seg opp igjen", så det går litt tid. men prot var omtrent bannet å bruke..var fury så gjaldt..det haglet med crits..

 

Men self..kommer det en vanskelig boss så vil han jo drepe en og en av oss.

 

5 warriors passer best når man skal kjøre en "wipe e'm out" run

:evil:

 

 

Lykke til i BRD og de andre dungeons. Moro å dø ofte regner jeg med.

 

 

5 warriors passer best når man skal kjøre en "wipe e'm out" run

 

Dere trenger ikke dungeons får å dø fort. Ta noen elite vakter i øst-ashenvale

Lenke til kommentar

Funnet nytt favoritt party her:

 

Holypriest (meg)

Druid (restoration)

Druid (feral combat)

Shaman

Rogue

 

Jeg er main healer, restoration druiden er secondary healer/damage dealer, under ekstreme forhold caster han innervate (400% mana regeneration til alle tider i 20 sec) på meg. Feral druiden puller og er tank (dire bear er mye bedre tank enn warrior etter min mening), rogue er damage dealer, shaman er support med totems osv. Dette tar det meste vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Funnet nytt favoritt party her:

 

Holypriest (meg)

Druid (restoration)

Druid (feral combat)

Shaman

Rogue

 

Jeg er main healer, restoration druiden er secondary healer/damage dealer, under ekstreme forhold caster han innervate (400% mana regeneration til alle tider i 20 sec) på meg. Feral druiden puller og er tank (dire bear er mye bedre tank enn warrior etter min mening), rogue er damage dealer, shaman er support med totems osv. Dette tar det meste vil jeg tro :)

Feral druiden er bra tank mot én ja. Men warrior holder mye bedre aggro når det er flere.

Lenke til kommentar
bytt ut en mage med en rogue, og hunteren for en shaman/druid/paladin.

 

2 mages er for mange kokker. en rogue skader også GODT med skade, pluss at den tåler MYE mer..

hunteren har av mange fått ett dårlig rykte i parties, hvor man mener at en mage har bedre croudcontrol bl.a... uansett så trenger du en secondary healer, i tilfellet priesten går tom for mana. shaman/pala/druid vil derfor være det beste valget her. OK melee dmg, OK spell dmg, digg å ha som secondary healer.

 

mitt beste team ville bestått av:

1x warrior

1x priest

1x mage

1x shaman/druid/pala

1x rogue

så enig så enig :thumbup:

Lenke til kommentar
Druid

Druid

Rogue

Rogue

Rogue

 

 

Det ruler! :w00t: Alle kan snike seg inn overalt og så dealer roguene dmg og druidene healer!

Veldig fin kombo. :)

Rogue-sambo og meg som druid er et veldig praktisk par. Må bare finne flere rogues og en druid til for å teste ut om det faktisk funker.

 

Kirikiri

Lenke til kommentar
Druid

Druid

Rogue

Rogue

Rogue

 

 

Det ruler!  :w00t:  Alle kan snike seg inn overalt og så dealer roguene dmg og druidene healer!

Veldig fin kombo. :)

Rogue-sambo og meg som druid er et veldig praktisk par. Må bare finne flere rogues og en druid til for å teste ut om det faktisk funker.

 

Kirikiri

hehe, det er morsomt.

Bruker og gå springe boss runs med 2 druider+3 rogues, det er kos det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...