finfyr Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Heisann. Jeg kunne tenkt meg å tilby lesere på min hjemmeside, muligheten til scoringsvarsel når det scores i kampene til det lokale laget. Hvem kan tilby slike løsninger? Og om noen vet, hvordan fungerer slike system? Håper noen kan gi meg noen linker til firma som tilbyr slikt. Takk Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Og det spør du etter i "operatører og tjenester" i ett mobiltelefon forum?? Litt bom kanskje Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Og det spør du etter i "operatører og tjenester" i ett mobiltelefon forum?? Litt bom kanskje Jeg kommer ihvertfall ikke på noe bedre sted å poste det. Jeg har ikke noe direkte svar på det du lurer på trådstarter, men du kan evt. se på hvilke tjenesteleverandører andre som gjør lignende (VG, Dagbladet osv osv.) bruker. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ja..... Hvorfor i all verden kan ikke trådstarter spørre om det her?? Er vel helt relevant spørsmål i forhold til et mobilforum og operatører, som fortjener gode svar.... Jeg har ikke noe godt svar. Men andre har kanskje? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Min feil, jeg trodde dette var et forum for mobiltelefoner. Tenkte ikke på at hjemmesider var omtrent det samme Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Der ja, kommer jeg fra jobb og ser at det er kommet fire nye svar i tråden min. Så er det en "skalle" som har klart å tulle fram så mange svar etter et tullinnlegg. Jaja, får lete videre da.. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Skal gi deg "skalle" jeg kjøtthue Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Min feil, jeg trodde dette var et forum for mobiltelefoner. Tenkte ikke på at hjemmesider var omtrent det samme Dette har da utrolig mye mer med 'operatører og tjenester' å gjøre enn med hjemmesider. Tror ikke du skjønner hva han spør om jeg. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Tror ikke jeg skjønner??? Det er det da ganske innlysende at jeg ikke gjør. At noen sier jeg har feil kan jeg leve med men jeg håper aldri jeg kommer så langt at jeg finner meg i å bli kalt skalle. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg