[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 viste ikke helt hvor jeg skulle putte dnn men men.. jeg lastet ned speedfan 4.22 å innstalerte dette. dette gikk helt fint men når jeg lukker dette programmet så fyker viftene opp på 100. før så stod de på 54 automatisk (uten speed fan altså) men vis jeg bestemer meg får å ikke ha speedfan lenger hva må jeg gjøre da for å få de ned på 54 igjen uten og kjøre speed fan? pcen er kjøpt på Hp å det ssre ut til å være en automatisk vifte styrnig som er instalert men som speed fan over styrer eller.no noen som vet hva jeg må eller må jeg formatere...? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) lærer ikke noe av å formatere Hva med en viftestyring? Har ikke hatt det samme problemet, men hørene dine vil takke deg hvis du går til innkjøp av en skikkelig viftestyring! Kanskje avinnstallere alle programmer som har med viftestyring å gjøre? Kan jo hjelpe, så installerer du igjen, de du trenger vell å merke Edit : er viftene kobla til noe funky stuff inne i kabinette? Sensorer eller no? I så fall kan du jo fjerne de! Sensorene allså! Endret 14. april 2005 av Chris_LoX Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 gå på settings i programmet, og huk av der det står "set all fans to 100% after shutdown" eller noesånt.. virka fint til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå