CrackaBoi Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har registrert en FTP-adresse på DNS2Go.. Jeg vil nå hoste denne på min PC og administrere brukerkontoer o.l... Hvilket program bør jeg bruke til dette? Er en stund siden jeg gjorde det forrige gang.. Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Prøv Bulletproof FTP-server. Den er enkel og oversiktlig... jeg bruker den selv og er meget fornøyd med den. Du finner den på http://www.bpftpserver.com/ Enjoy! Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Du kan bruke ProFTPD... men det er Linux da.. For windows anbefaler jeg deg FTPservU. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 BulletProof FTP :smile: Kjempegrei! (har berre prøvd den på LAN da..) Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 jeg har BPFTP, men nå skjønner jeg ingenting.. Det har forandra seg sånn siden jeg brukte det forrige gang.. Hvordan setter jeg opp FTPen min nå? Hvordan endrer jeg brukere og sånt? Kan noen gi meg en quickstartguide? takker Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei! Det beste vil vel være å lese 'hjelp-filen' som følger med. :wink: Du kommer ganske langt der... Hvis jeg skal gi deg et tips, må det være å lage en 'gruppe' med tilhørende rettigheter først, og deretter gi hver enkelt bruker tilgang til denne 'gruppen'. John Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå