Gå til innhold

10cm Uv lys - virker like bra som 30 cm ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, ja altså, var der i dag, fikk læreren til å kjøre meg, drit fin kar det der :)

Men jeg plasserte dem som på bilde. Jeg var utrolig overasket over at dem var så små, trodde 10cm var større.. men men, det lyser greit !

Det er helt tåplig at prisen på 10cm Uv og 30cm uv er helt likt ! 49kroner, dummeste jeg har sett.

Forresten, skal jeg ha dem krympe plasten nær psu ? inni osv. ?

Jeg fikk med sånn vanlig størrelse strømpe, så fikk jeg en skikkelig stor, som er helt greit, så fikk jeg minst 5m skikkelig liten, minst 2mm i bredden, fikk ikke inn lille finger, ikke stjerne trekkern heller.

Noen som veit hva jeg skal gjøre med dem ?

Jeg syns ikke det var værdt gryna, 250kroner for litt lys, og litt strømper. 50% av strømpene bruker jeg ikke engang.

Men men, det er iallefall gjort. Pakkis ordet er litt teit ja.. Men Jalla er greit :)

Snakkes, kommer ikke til å være her tom. en helg. Snakkes

Lenke til kommentar
Vennligst Stian_A, ikke kall det Pakkismod.. Jallamod er det riktige ordet! Blir bare litt provosert av folk som bruker navnet/ordet "pakkis" til så mye.. :roll:

Ja! Jallamod er det riktige ordet (fordi jalla betyr fort)...Fordi masse lys og et vindu er ikke en gjennomtenkt mod...Selvom mange sånne karer fra midtøsten kunne finne på å gjøre sånne ting da :p

Lenke til kommentar
Du sier ett lys koster 49, får du da med inverter og bryter? Jeg har ennå ikke bestemt meg hvor jeg skal handle lys..

dersom du handler fra microplex koster det 49,- pr lys, da følger det ikke med inverter eller bryter. det finner du Her. og koster også 49,-

Ok, da gjorde det valget mitt enkelt :)

Lenke til kommentar
Og OT betyr hvafforno..? :roll:

Hehe!

det er forkortelse for Off Topic. altså å prate om alt mulig annet enn det tråden egentlig handler om. ;)

Men, hvordan kan man vite at OT er riktig for Off Topic? når On Topic fortsatt blir OT det også...? :dontgetit:

Bare lurte, jeg har forstått det, men bruker vel mest Offtopic selv.. tror jeg :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...