Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen starter ikke i vanelig XP modus.


Anbefalte innlegg

Pcen min vil ikke starte i vanelig XP modus. Pcen starter fint i Sikkerhetsmodus, men ikke i vanelig. Bildet blir bare helt svart og Ledsen på skjermen lyser bare "ventemodus farge" Et lite øyeblikk står det også "no signal" Dette problemet oppstod når jeg slo pcen av og på mye for å teste UV lyset mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også et lignende problem. Etter Windows har startet - (den blå stripa går over skjermen og windows logoen er der) Så blir skjermen svart. Jeg tror ikke dette er som følge av at det er blitt instalert noen nye programmer, eller virus. Det er broren min som bruker pc'en. Skjermen lyser grønnt akkurat som når den er på (ikke ventemodusfage)

Lenke til kommentar

Takk for at noen endelig svarte!

 

Jeg fant ut noe, når maskinen starter tryker du en av "F" tastene (husker ikke hvilken) Ka kommer det opp noe greier om VGA-modus trykket der og kom inn. Da var det som driverne ikke var instalert. Instalerte nye drivere, men det er fortsatt noe galt. Driver og prøver og fixer det nå.

 

Problemet er helt likt ditt! (nesten)

Lenke til kommentar
Takk for at noen endelig svarte!

 

Jeg fant ut noe, når maskinen starter tryker du en av "F" tastene (husker ikke hvilken) Ka kommer det opp noe greier om VGA-modus trykket der og kom inn. Da var det som driverne ikke var instalert. Instalerte nye drivere, men det er fortsatt noe galt. Driver og prøver og fixer det nå.

 

Problemet er helt likt ditt! (nesten)

 

Ja, ok, det funka hos meg å. Jeg skal prøve å oppdatere driverne nå. (tar en evighet å laste ned:()Det er F8 du må trykke btw.

 

Edit:

Fant problemet!

 

Du må aktivere det VGA-modus greiene, så må du legge inn nye driver! Simsalabim.

Ok, driver fortsatt å laster ned driver jeg da. :(

Endret av ElBarto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...