alla Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) hallo nåke so veit kor eg kan kjøpe chieftec dragon miditower uten usb fw i fronten håper på svar #Topic endra av moderator jankee# Endret 14. april 2005 av Jankee Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det finnes ikke så vidt jeg vet, det er en del av det som selger Chieftec Dragon, at de har 2 x USB + 1 fw i fronten. Hvorfor vil du ikke ha det egentlig? Du kunne vel kanskje sparklet fronten litt, moddet den litt, eller noe sånn? Synes det er veldig praktisk med de i fronten jeg, sitter her med mitt og nyter det. Vemkommen til forumet btw. Lenke til kommentar
alla Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 takk skal du ha synes at usb fw portene paser ikkje helt inn å fronten Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det at de ikke passer helt inn skal jeg gå med på, siden det bare er et deksel midt i den ellers så "stilrene" fronten. Men du kan som sagt sparkle dem vekk, kanskje prøve å få til like buer som er der fra før?blir to + litt av den siste det, burde vel egentli ikke være så vanskelig. kanskje sette USB og fw i en av 3,5"-brønnene? så mister du dem ikke Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 hallo nåke so veit kor eg kan kjøpe chieftec dragon miditower uten usb fw i fronten håper på svar Har ett helt nytt uten USB i fronten, skal vekk, send PM.... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 hallo nåke so veit kor eg kan kjøpe chieftec dragon miditower uten usb fw i fronten håper på svar Har ett helt nytt uten USB i fronten, skal vekk, send PM.... Hvor fikk du tak i det? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 hallo nåke so veit kor eg kan kjøpe chieftec dragon miditower uten usb fw i fronten håper på svar Har ett helt nytt uten USB i fronten, skal vekk, send PM.... Hvor fikk du tak i det? Kjøpte det lenge siden, har bare stått ubrukt i eska... http://www.add-data.dk/CE.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå